Skip to main content

Ik heb sinds een week verplicht een v12. Sindsdien heb ik instabiele WiFi verbinding. Mijn oude experiabox gaf nooit problemen. Nu is het bijna niet meer te doen om thuis te werken. Volgens KPN ligt het natuurlijk niet aan de v12. Niet hun probleem dus. Ik denk dat ik overstap naar Ziggo. Slechtere WiFi kan toch niet.

Gebruik je wifiversterkers @Maximaal ?


Hoi @Maximaal, welkom hier. 

Slechte wifi is nooit fijn, begrijp ik goed. JE hebt al gebeld, maar je ervaart nog geen verbetering begrijp ik. :(

Net als Joep1965 ben ik wel benieuwd of je versterkers gebruikt? En heb je de tips voor wegvallende wifi al doorlopen? 

 


Ik heb sinds een week verplicht een v12. Sindsdien heb ik instabiele WiFi verbinding. Mijn oude experiabox gaf nooit problemen. Nu is het bijna niet meer te doen om thuis te werken. Volgens KPN ligt het natuurlijk niet aan de v12. Niet hun probleem dus. Ik denk dat ik overstap naar Ziggo. Slechtere WiFi kan toch niet.

De v12 heeft wifi 6 aan boord. Soms treden er problemen opmet bepaalde apparaten. Als eerste even kijken in de v12 om dit om te schakelen naar wifi 5 ook wel wifi ac genoemd in de wifi instellingen.