Skip to main content

Goeden dag ,ik heb een probleem met mijn modem/router.sinds een maand of 2 valt het steeds uit en zo langzamerhand moet ik het iedere dag resetten om de wifi werkzaam te houden .rond 3 uur s ochtends iedere keer is de wifi verbinding er nog wel maar geen internet verbinding en op de ethernet kan ik wel naar  bepaalde sites zoals youtube of gmail of nu.nl maar weer niet naar tweakers.net of steam .fora al bekeken ,de gebruikelijke oplossingen gedaan tevergeefs en begin het aardig zat te worden.

Hallo @Iainmarcsheldon,

 

Kan het zo zijn dat jij nog een andere router buiten het modem/router in het netwerk hebt, want twee keer een DHCP op je netwerk kan dit soort conflicten geven.

 

Hopelijk horen we snel van je.


Nee helaas,1 router ALLEEN de experia  box .het enige wat veranderd is zijn de 3 google nest cams op wifi .heb ze ook een week verwijderd om te kijken of ze het probleem waren .had vanacht dienst en moest de experiabox 2 keer resetten op afstand


Wellicht is het beter om even te vermelden wat jij hebt aan apparatuur precies. Aangezien we het nu niet weten.

 

Daarnaast zou ik even bellen met: 0800-0402 aangezien ik vermoed dat je modem niet meer helemaal goed is.


Hoi @Iainmarcsheldon. Wat vervelend dat de verbinding dagelijks uitvalt. Heb je het glasvezelaansluitpunt al eens voor 2 minuten spanningsloos gemaakt? Als je dit nog niet hebt gedaan wil ik je vragen om dit te doen en daarna nog eens jouw Experiabox te resetten. Als dit het probleem niet verhelpt hoor ik dat graag!😊


@Vikash jazeker meerdere malen icm modem zitten op dezelfde stekkerblok 


Die experiabox geeft vanaf het begin al hoofdpijn .en die genysis glasvezel modem gaat ook weg .alleen maar gezeik en gezeur .vervang het wel met iets wat ik wel kan aansturen...


Hoi @Iainmarcsheldon. Wat vervelend dat de verbinding dagelijks uitvalt. Heb je het glasvezelaansluitpunt al eens voor 2 minuten spanningsloos gemaakt? Als je dit nog niet hebt gedaan wil ik je vragen om dit te doen en daarna nog eens jouw Experiabox te resetten. Als dit het probleem niet verhelpt hoor ik dat graag!😊

 

Wat jammer dat het probleem nog steeds niet verholpen is. Ik heb zojuist een nieuw modem naar het dichtstbijzijnde servicepunt (Quick Smart Repair, Marktgracht 22 in Almere) verstuurd. Daar kan je morgen na 14.30 uur jouw oude modem inleveren en een nieuwe ophalen. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. Ik hoor graag van je of dit het probleem wel verhelpt. 


Ik accepteer de nieuwe router maar ik zal het niet installeren.heb al me hardware besteld.