Skip to main content
Antwoord

Wifi verbinding is 's ochtends vaak weg Experia Box V10a

• November 3, 2022
  • 1 reactie
  • 51 keer bekeken

Wifi verbinding weg. De laatste tijd is s'morgens vaak de wifi-verbinding weg. Ik moet het modem XPERIA V10a opnieuw starten door de stroom er af te halen. Daarna werkt het weer goed. Het gebeurt de laatste tijd regelmatig. Is er een oplossing voor ?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi @M.B.E., we denken hier op het forum graag met je mee.

Als jouw wifi verbinding geregeld wegvalt, snap ik dat je daar iets aan wilt doen. Wifi is draadloos en daardoor gevoelig voor andere signalen en storingsbronnen in jouw omgeving. Ik raad je aan om onze Wifi Manager te volgen. Deze handige servicetool controleert jouw hele verbinding en helpt je om je wifi optimaal in te stellen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @M.B.E., we denken hier op het forum graag met je mee.

Als jouw wifi verbinding geregeld wegvalt, snap ik dat je daar iets aan wilt doen. Wifi is draadloos en daardoor gevoelig voor andere signalen en storingsbronnen in jouw omgeving. Ik raad je aan om onze Wifi Manager te volgen. Deze handige servicetool controleert jouw hele verbinding en helpt je om je wifi optimaal in te stellen.