Skip to main content

Beste KPN 

ik heb iedere keer exact ditzelfde probleem. Alle WiFi verbonden apparaten verliezen continue de WiFi verbinding in huis. 
 

Voor alle apparaten is dit hetzelfde van alle Hue lampen in huis (zo’n 50 stuks !!!), tv, Xbox, iPads etc. 
 

vorige week is hier een KPN monteur geweest die voor ettelijke hinderden euro’s overal nieuwe kpn super WiFi punten heeft geïnstalleerd (terwijl we daarvoor een perfect werkend Tp link Mp9 setje hadden ivm Ziggo) en het dus daar niet aan kan liggen. 

Al uren gedwongen op dit forum moeten rondhangen en niets werkt. Afgaand op deze post lijkt het dus wel gewoon aan de door KPN geleverde modem te liggen (die al een keer door de monteur vervangen is NB!!). 

Kunnen jullie svp of ergens op een duidelijke plaats probleem en oplossing duiden danwel zsm persoonlijk contact opnemen om dit op te lossen want we worden hier gek. Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik besloten heb over te stappen. NIETS dan ellende. 
 

geen licht, nauwelijks bruikbaar internet etc. 

rjbA


Admin: eigen topic aangemaakt

 

Hi @Rjba! Als er een monteur is langsgekomen wil ik graag zien wat die in het rapport heeft gezet. 

Wil je je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kijk ik voor je. 

Als je een medewerker wilt spreken, bel dan 0800-0402. 🙂