Skip to main content
Beantwoord

Wireles en internet blijven knipperen op mijn Experia Box V10

  • 8 juli 2024
  • 4 reacties
  • 112 keer bekeken

Wireless en internet blijven knipperen op mijn Experiabox v10.

Wireless knippert en internet pulseert langzaam.

 

Ik hoorde dat ze beide onafgebroken moeten branden.

Klopt dat?

 

Betekent het knipperen dat er een probleem is?

Beste antwoord door DaveA

Wireless hoort groen te knipperen bij een V10 mits je hem gebruikt zonder wifi versterkers. Het internet lampje hoort groen te branden. Maar deze kan licht knipperen. Zolang je service lampje netjes constant groen brand, je internet en wifi hebt is er niks aan de hand. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36415 reacties
  • 9 juli 2024

Hallo @JelCin66 ,

Het modem zal niet meer 100% werken. Overweeg eens een reset van het modem:

Let op!

Wanneer je bij je modem een reset uitvoert, dan worden alle instellingen van het modem terug naar de fabrieksinstellingen gezet. Dat betekent dat al je persoonlijke wijzigingen in het modem verwijderd worden.

 

Waarom het KPN modem resetten?

  • Je bent het wachtwoord van de webinterface vergeten / inloggen lukt niet.
  • Geen wifi: beveiligingsinstellingen onjuist / beveiligingssleutel aangepast en vergeten.
  • Geen internet: internet lampje uit of rood.
  • Geen telefonie: voice lampje is uit.
  • Overige problemen met het Modem / Experia Box kunnen verholpen worden d.m.v. een fabrieksreset.

 

Makkelijk resetten met de servicetool

Je kunt de Experiabox het makkelijkst resetten via de Servicetool Herstellen Fabrieksinstellingen Experia Box Modem. Deze servicetool is alleen te gebruiken vanaf je thuisadres.

Bron: 

https://community.kpn.com/kennisbank-modems-145/reset-het-kpn-modem-experia-box-fritz-box-565615

 


DaveA
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • 318 reacties
  • Antwoord
  • 9 juli 2024

Wireless hoort groen te knipperen bij een V10 mits je hem gebruikt zonder wifi versterkers. Het internet lampje hoort groen te branden. Maar deze kan licht knipperen. Zolang je service lampje netjes constant groen brand, je internet en wifi hebt is er niks aan de hand. 


  • Auteur
  • Helper
  • 29 reacties
  • 9 juli 2024

Top! Dan moet het dus goed zijn. Dank 👍


  • Auteur
  • Helper
  • 29 reacties
  • 9 juli 2024
Noordzee schreef:

Hallo @JelCin66 ,

Het modem zal niet meer 100% werken. Overweeg eens een reset van het modem:

Let op!

Wanneer je bij je modem een reset uitvoert, dan worden alle instellingen van het modem terug naar de fabrieksinstellingen gezet. Dat betekent dat al je persoonlijke wijzigingen in het modem verwijderd worden.

 

Waarom het KPN modem resetten?

  • Je bent het wachtwoord van de webinterface vergeten / inloggen lukt niet.
  • Geen wifi: beveiligingsinstellingen onjuist / beveiligingssleutel aangepast en vergeten.
  • Geen internet: internet lampje uit of rood.
  • Geen telefonie: voice lampje is uit.
  • Overige problemen met het Modem / Experia Box kunnen verholpen worden d.m.v. een fabrieksreset.

 

Makkelijk resetten met de servicetool

Je kunt de Experiabox het makkelijkst resetten via de Servicetool Herstellen Fabrieksinstellingen Experia Box Modem. Deze servicetool is alleen te gebruiken vanaf je thuisadres.

Bron: 

 

Dank je wel voir de reactie 👍