Ik werd gebeld door een "KPN medewerker” met een geweldig aanbod dat ik niet kon laten schieten:
toen ik hem vertelede dat ik nu minder betaal dan hij mij wilden aanbieden, was hij verrast.
Ik heb sterk het idee dat dit malafide is/was, want KPN belt toch geen klanten met een "geweldige aanbieding"??
Beste antwoord door Sanne van KPN
Hi @Hendrikjan20 en welkom bij de KPN Community! Goed dat je je vraag hier stelt en begrijpelijk dat je hier je vraagtekens bij hebt. Het gebeurt niet veel meer dat mensen gebeld worden met een aanbieding, maar het gebeurt nog wel.
Als je niet zeker weet of je door ons bent gebeld, kijk dan naar onze lijst met nummers waarmee KPN belt. Als dat nummer niet in de lijst stond, dan kun je deze direct blokkeren want dan waren wij het niet.
Hi @Hendrikjan20 en welkom bij de KPN Community! Goed dat je je vraag hier stelt en begrijpelijk dat je hier je vraagtekens bij hebt. Het gebeurt niet veel meer dat mensen gebeld worden met een aanbieding, maar het gebeurt nog wel.
Als je niet zeker weet of je door ons bent gebeld, kijk dan naar onze lijst met nummers waarmee KPN belt. Als dat nummer niet in de lijst stond, dan kun je deze direct blokkeren want dan waren wij het niet.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.