Skip to main content

Wij hadden op 26 december een storing, internet, tv en telefoon. Eerst gekeken of er in Nijkerk een storing was, nee geen storing, dus eerst zelf alles nalopen en kabels vervangen. Daarna gegevens ingevuld op internet, en uiteindelijk een telefoon nummer dat ik kon bellen, begint veel weer van vooraf aan, maar gelukkig na een onduidelijk antwoord eindelijk iemand aan de telefoon. Gevraagd of er een storing is in Nijkerk, nee geen storing. Na veel meten en apparaten opnieuw opstarten, wordt geconcludeerd dat de Experia box kapot is en wordt het opsturen van een nieuwe in gang gezet, duurt 2 dagen, maar het is kerst dus alle begrip voor. Alles bij elkaar wel een paar uur bezig geweest. Een uur later werkt alles tot mijn grote verbazing weer. Meteen KPN weer gebeld, o ja er was een storing in Nijkerk, echt ongelofelijk, gezegd dat ze de nieuwe Experia box niet moeten opsturen, zal ook wel fout gaan. O ja nadat alles weer werkte ook nog problemen gehad met één van onze tv-ontvangers, maar na drie keer opnieuw de software te hebben gedownload werkte die ook weer.

Goedemorgen @Stemadu, welkom op het forum!

Wat onhandig dat er verschillende verhalen tegen jou werden verteld aan de telefoon. Mijn excuses voor de verwarring en de problemen die je hebt ervaren. Gelukkig werkt alles weer en kun je gebruik maken van de diensten. :blush:

De beste wensen voor 2021!


Beste Jose,

Ik wens jou / jullie ook een goed en gezond 2021.

Zoals gevreesd is de Experia box, ondanks dat ik dit duidelijk heb aangegeven, toch opgestuurd.

Ik heb deze niet opgehaald, alleen al ivm de drukte op de afhaalpunten en het Corona-gevaar,

Vandaag kreeg ik een SMS van PostNL dat het pakketje is teruggestuurd naar KPN.

Ik hoop dat alles nu weer in orde is.


Dank @Stemadu! :blush:

Dat kan kloppen hoor, als er eenmaal een modem is verstuurd dan is de kans klein dat we dit nog kunnen annuleren. Dat is namelijk een geautomatiseerd proces en gaat vrij snel. Goed dat je hem bij het afhaalpunt hebt laten liggen, dan gaat hij inderdaad weer retour naar ons en komt het helemaal in orde.

Fijne avond alvast!Â