Skip to main content

Heb al sinds vrijdag (5 dagen) geen services en niemand kan mij aangeven hoe lang het gaat duren. Dus ik wil weg, maar dat kan weer niet. Is niemand die echt met een oplossing komt en als ik dan mijn ontevreden uit, kan er niets. 

Weet iemand een oplossing? Hoe kan van het contract van KPN per direct af?

Niet. Een storing kan gebeuren. Ook een storing van een paar dagen. Dat is nog geen reden om te mogen opzeggen.

Zijn er meer mensen in de straat met dezelfde storing?


Onze glasvezel is gebroken en heb al twee mensen langs gehad, die kunnen het niet oplossen. 

 


Maar het is toch gek dat als ik mijn diensten niet goed kan afnemen, ik niet bij hun weg kan.

 


Zodra jij nog binnen je jaarcontract zit, is er geen mogelijkheid tot opzeggen.

 

Vanwaar de haast om weg te willen? Geef kpn de kans om het op te lossen. Er zal waarschijnlijk een grondploeg te pas moeten komen. ivm kabelbreuk in je glasvezel. Dit moet inderdaad even hersteld worden.

Daarbij is kpn hulpzaam genoeg, om jou evt een “noodpakket” te sturen indien mogelijk en/of je dat wilt.

En de kosten van de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten vergoeden ze wel,.. Dus jou internet en tv premie delen door 30 dagen maal tot nu toe 5 dagen dus.


Omdat dit al de tweede keer binnen een jaar is, het veel tijd kost en geen duidelijke communicatie is. 

 


Hallo @JeroenP8, welkom! Wat ontzettend rot dat dit al zo lang duurt én dat dit al de tweede keer binnen een jaar is. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik kijk graag met je mee hoe we de communicatie kunnen verbeteren. Voor wat betreft het opzeggen: dat is inderdaad niet mogelijk als je nog binnen contract zit, al kan ik me zeker voorstellen dat je dit wilt als je hier steeds tegenaan loopt. 


Ik zie dat je je gegevens ingevuld hebt. Klopt het dat de storing nog steeds gaande is? Ik zie dat wij contact hebben met KPN NetwerkNL om ervoor te zorgen dat glasvezel weer gaat werken, maar dat het nog niet opgelost is. Wel zie ik dat je gelukkig een noodpakket hebt gekregen: een pleister op de wond. Hopelijk is het alsnog snel opgelost, maar voor nu kan ik niets anders voor je betekenen, ben ik bang. 


Is inderdaad nog steeds gaande, noodpakket is inderdaad ontvangen, maar kan heel veel dingen niet, waar wij veel gebruik van maken. Ik kan met niemand afspraken maken, dus ik moet wachten op iemand die eventueel reageert op een mail die al drie keer verstuurd is. Als ik Ziggo meteen had besteld, was is nu van alles af, maar omdat de belofte er steeds was dat het snel opgelost zou worden en ik sowieso dubbel zou moeten betalen, heb ik dat niet gedaan. Heb hiervoor nooit problemen gehad, maar nu is het echt waardeloos. Niemand die iets kan zeggen en ik kan niemand bellen, niemand aanspreken om actie te ondernemen. 


Nee, ik kan me heel goed voorstellen dat je hier totaal niet op zit te wachten. Als ik iets had kunnen doen om de boel te versnellen, had ik dit absoluut gedaan. 


Met een gebroken glasvezel kun je ook niet overstappen. Of het moet naar de coax leverancier zijn (Ziggo?).


Ik zie dat het inmiddels eindelijk opgelost is! Heel fijn. Mijn excuses dat het zo lang heeft moeten duren, @JeroenP8. Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?