Skip to main content

Ik ben sinds gisterochtend onterecht afgesloten door fout monteur bij het upgraden naar eenĀ 1 gigabit aansluiting.

was gisterochtend om 9:13 uur afgerond.

is een spoedticket aangemaakt, zou binnen. 24 uur hersteld moet zijn.

maar tot op heden geen enkel signaal.

wanneer hersteld de monteur zijn fout!

Hi @Ernest_de_Groot, Welkom hier op ons KPN Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Wat zuur dat je helemaal afgesloten bent. Excuses dat het zolang moet duren. Heb je nadat het ticket ingediend is, niets meer van ons gehoord?
Ik ben benieuwd wat er aan de hand is en voorzie je graag van uitleg waarom het zolang duurt. Hiervoor heb ik je gegevens nodig.Ā Ā Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Alle vakjes waar privĆ© achter staat, zijn alleen zichtbaar voor KPN moderators.Ā 


Staat nu in mijn gegevens.

heb sindsdien niet meer gehoord, maar wel verschillende keren gebeld hoe het zit.

gistermiddag 16:15 uur is er een spoed ticket aan gemaakt, en zou binnen 24 uur verholpen moeten zijn.

heb net weer gebeld met ene Sukena, en werd tot mijn grote verbazing afgeblaft met de opmerking Dat er aan gewerkt wordt en verder niets kan doen.

Dat heb ik teveel gehoord de afgelopen 2 dagen.

Dit pik ik niet, en zeker niet van iemand die over masten bij mij in de buurt heeft.

Ik vermoed geen verstand van zaken.


Hi @Ernest_de_Groot! Bedankt voor het invullen van je gegevens.Ā  Ik heb het ticket geopend en zie al meteen waarom je tot op heden niet gebeld bent. Je bent in een ongelukkige situatie beland. Normaliter proberen we binnen 24 uur contact op te nemen met de klant. Dit geldt voor maandag t/m vrijdag van 09:00-18:00,Ā omdat de achterliggende (oplos)partijen dezeĀ openingstijden hanteren. Dit is dus met uitzondering van het weekend. De kans zit er dik in dat de benodigde oplospartij niet werkzaam is in het weekend. Vandaar dat je nog niets gehoord hebt. Mijn collega had dit duidelijker kunnen aangeven, excuses hiervoor. Dit nieuws maakt de situatie natuurlijk niet beter, dat begrijp ik goed. Helaas kunnen we op dit moment niets voor je betekenen.Ā Maandag wordt er contact met je opgenomen.Ā Mocht de 100GB bundel op zijn, laat het hier dan even weten. Dan vul ik hem voor je aan.Ā 


Het is jammer dat de collegaā€™s niet duidelijker communiceren.

ik was dan even goed kwaad geworden, maar duidelijkheid is beter dan beloftes die niet na wordt gekomen.

Ik heb weer gebeld die wel duidelijk en eerlijk is.

Er is voor woensdag een monteur afspraak gemaakt bij ons thuis.

Mocht er op de maandag een afspraak niet doorgaan dan staan wij boven aan de lijst.

Ik ben benieuwd wat er aan een dode lijn te meten valt.


Dat is zeker jammer! Beter in Ć©Ć©n keer het slechte nieuws vertellen, dan erom heen draaien omdat iemand boos kan worden. Heel logisch dat je hier verre van blij mee bent. Hopelijk wordt het snel in orde gemaakt. Mochten we ondertussen toch nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.Ā 


De storing is gisterenochtend verholpen, precies wat ik dacht.

De stekker in de wijkkast, 2 straten verder was niet goed terug geplaatst.

Was binnen een half uur verholpen.

Ik weet dat de KPN software heeft die kabelbreuk kan opsporen, men kan kan precies detecteren tot waar het signaal loopt.

Ik heb tot mijn pensioen met dezelfde software fabrikant gewerkt,Ā via nieuwsbrieven wordt je op de hoogte gehouden welken bedrijven de software heeft aangeschaft.

Het was niet veel moeite om de onderbreking te lokaliseren.

De monteur kwam aan de deur met een blanco opdracht en dacht dat er een nieuwe aansluiting in ons huis gemaakt moest worden.

Ik moest de monteur bij praten wat er afgelopen week had plaats gevonden.

En dan te bedenken dat op loopafstand van die wijkkast een monteur van de KPN woont.

AanĀ efficientie valt heel wat te verbeteren.

Deze monteur kwam uit Utrecht!

Op aanraden van een van de dames van het call centrum heb ik gebeld voor compensatie.

Dit ging weer helemaal mis, nadat ik meer dan 10 minuten heen en weer werd doorverbonden wat verschillende keren mis ging, kreeg ik te horen dat ik maar zaterdag maar weer moest bellen.

Ik begin steeds meer antipathie te krijgen op de mensen achter de telefoon van KPN.

Wat gaat er wel goed als je zo als klant wordt behandeld.

Er wordt van alles beloofd, maar wordt zelden nagekomen.

Ik heb meer vertrouwen in de monteurs als het personeel achter de telefoon.

Ā 


Hi @Ernest_de_Groot! Ik ben absoluut niet gecharmeerd van ons handelen. Dit had inderdaad efficiĆ«nter en minder klantonvriendelijk moeten worden opgepakt. Wat betreft de software, daar weet ik weinig van, dus ik kan het noch beamen noch counteren. Ik ben blij om te lezen dat je diensten weer werken en dat er dus weer signaal op de lijn zit. Wat betreft de compensatieā€¦Ā ā€˜zaterdag weer bellenā€™Ā is bijzonder. Een compensatie voor een storing als deze kun je aanvragen nadat de storing verholpen is en uit het systeem verdwenen is. Dit betekent, op het moment dat de monteur de bon heeft afgesloten.Ā 

De bon is afgesloten, dus een compensatie kan geregeld worden:sunglasses: .Ā De rekensom van een compensatie voor een netwerkstoring is als volgt: ax kosten abonnement] /30* mx dagen storing].

Reken maar uitā€¦Ā Ā Ik stuur je een privĆ©bericht met daarin het te vergoeden bedrag! laat me daar maar weten of je akkoord gaat!Ā :blush:

Ā 


Reageer