Skip to main content

Hi,

ik wil kpn veilig op mijn iPhone en iPad zetten, maar dat lukt niet. Ik krijg de volgende melding:

KPN Veilig

U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN op kpn.com/mijnkpn voor uw mogelijkheden.

Ik heb al op mijn kpn gekeken voor de mogelijkheden, maar die zie ik niet. Hoe zet ik dit aan? En waar staat deze mogelijkheden dan in mijn kpn? 

Hallo @Poekiedepoes 

 

Waarschijnlijk heb je dan nog een abonnement waar het niet in zit, b.v. een oude Telfort abonnement.

De mogelijkheid om dat toe te voegen kan je vinden via Extra opties voor Internet aanpassen:

 

Dan bijna onderaan kan je het toevoegen:

 


Dankjewel GeSp voor je reactie, ik heb een heel nieuw abonnement sinds twee weekjes. Ik ben geen overstapper, ik had altijd een werktelefoon. Ik ga het evengoed proberen wat je meegestuurd hebt, 


Hallo @Poekiedepoes 

 

Als je een nieuw Thuis internet abonnement hebt zou het er gewoon bij moeten zitten.

Hoe lang is je verbinding al actief, is dat ook 2 weken?

Het duurt meestal even voor alle opties beschikbaar zijn, het zou zonde zijn om nu extra te gaan betalen voor iets wat je al hebt (of binnenkort hebt).

 


@Poekiedepoes Welkom op het forum. 

Het klopt wat @GeSp zegt, het kan soms even duren, ook na het actief worden van je abonnement voor je alle diensten kunt gebruiken. 

Is het ondertussen al gelukt om KPN Veilig op de iPhone en IPad te zetten? 

Zo niet, zou je dan je forumprofiel kunnen invullen. Dan kan ik controleren of alles actief is. 


Hi Rutger,

dank je voor je reactie. Ik meen begrepen te hebben dat kpn veilig ook te gebruiken is als je enkel een mobiel abonnement hebt. Dat heb ik namelijk. Ik heb verder geen andere diensten van kpn. Om terug te komen op je vraag, nope, nog niet gelukt en ik zie ook geen aanvraag knop om kpn veilig aan te zetten of aan te vragen. Mocht het allemaal nou niet mogelijk zijn met enkel mobiel, so be it. 


Hallo @Poekiedepoes 

 

KPN Veilig is alleen beschikbaar voor de Thuis internet abonnementen, met alleen een mobiel abonnement kan je er helaas geen gebruik van maken.


Ok, geen kpn veilig voor mij, dankjewel voor het bericht ieder geval