Skip to main content

Op MijnKPN stuurt KPN je alleen door naar alles dat met geld en abonnementen te maken heeft, maar wordt niet duidelijk gemaakt waar de beveiligingssoftware gedownload kan worden. Vriendelijke verzoek aan de moderator van KPN om een link te sturen waar dit mogelijk is.

Lukt het misschien via deze link?

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm


Hallo @RRKL, alles wat je wil weten over KPN Veilig vind je op onze Forum Kennisbank: Veilig online met KPN Veilig 


Hallo,

Hoe krijg ik KPN veilig in mijn pakket. Zie nergens waar ik dat moet aanvragen. Ik heb een abbo bij KPN en als ik ingelogd ben krijg ik de kreet dat Veilig niet in mijn pakket zit. Bovenstaande tips heb ik ook geprobeerd.

 


Hallo @Jojootje1957 als je inlogt in de app MijnKPN en je klikt op ‘meer opties bekijken’, kun je precies zien hoeveel licenties je hebt, 2 of 5  of meer of geen.

Als je een Telfort (TFT) klant bent heb je geen licenties voor KPN Veilig, dan ziet het dus niet in je pakket.

Je moet dus een ‘echte’ klant van KPN zijn.

 


Hoi JanD, Ik ben een echte klant van KPN dus daar zit het niet in waarschijnlijk. Misschien moet ik het 1 en ander koppelen, daar ben ik nu mee bezig. Anders ga ik even langs de KPN winkel. In ieder geval hartelijk dank voor het beantwoorden van mijn vraagstuk😊


Hallo ,

ik heb KPN Veilig inbegrepen in mijn abonnement (5 apparaten), dit staat ook in mijn KPN. Echter kan ik nergens KPN Veilig downloaden. Wanneer ik bovenstaande links volg, kom ik bij een winkelwagentje, maar daar kan ik het niet toevoegen omdat ik het al zou hebben. Waarom is het zo moeilijk?

 

→ al gevonden: veilig.kpn.com
Het zou helpen als dit direct werd vermeld :)

 


Hallo @Eric023 , het staat uitgelegd in het hierboven ook al genoemde Kennisbank artikel

 

Hoe installeer ik KPN Veilig Virusscanner?

Installeren op laptop of pc

  1. Log in op veilig.kpn.com
  2. Klik op ‘apparaat toevoegen’ en volg de stappen in de pop-up om het installatieprogramma te downloaden. 
    Wil je het op een andere computer installeren, dan kun je hier ook de downloadlink via mail versturen. Je kunt dan op de andere computer het bestand downloaden.
  3. Open het installatieprogramma, deze neemt je stap voor stap mee in de installatie

Heb je al een andere virusscanner? Verwijder deze eerst zodat er geen conflicten ontstaan. Zorg er altijd voor dat er maar 1 beveiliging actief is op jouw apparaat.

 

Installeren op een mobiel apparaat

Op een mobiel apparaat kan je de app installeren via de Store van toepassing:


Reageer