Skip to main content

Ik keek wel televisie op mijn werklaptop. Helaas heb ik er niet aan gedacht KPN veilig te verwijderen toen ik daar uit dienst ging. Je hebt wel iets anders aan je hoofd als je na 13 jaar weggaat. KPN veilig is voor 5 apparaten waarvan er één niet meer beschikbaar is. Wat is de procedure om dit apparaat te ontkoppelen van mijn account?

Hallo @DavidHW die werklaptop heb je natuurlijk in moeten leveren en kun je niet meer bij.

Op een andere PC inloggen in KPN Veilig en de betreffende licentie op die werklaptop buiten gebruik stellen, dan kokt die licentie weer vrij.

Succes.

 


Hallo @DavidHW die werklaptop heb je natuurlijk in moeten leveren en kun je niet meer bij.

Op een andere PC inloggen in KPN Veilig en de betreffende licentie op die werklaptop buiten gebruik stellen, dan kokt die licentie weer vrij.

Succes.

 

Zie daarvoor onze Forum kennisbank, je leest daar precies hoe je een licentie vrijgeeft


Hallo, 

Bedankt voor de info. Ik heb het gevonden alleen ik merk nu dat ik kon veilig niet had geactiveerd op mijn werklaptop. Logisch natuurlijk want de beveiliging werd door systeembeheer gedaan. Maar ik had me wel ingelogd om tv te kijken. Is dat ook één van die licenties en moet ik dat afmelden of doet dat er niet toe?


Aanvulling: ik ben op die werklaptop ingelogd op kpn start voor tv kijken. Dat kan niet op afstand uitgelogd worden toch?


KPN Veilig en het Online tv kijken staat volledig los van elkaar. Dat laatste kan niet op afstand uitgelogd worden. Dat doe je op de site zelf.