Skip to main content

Bij het installeren van Kpn veilig op mijn mobiel krijg ik steeds de melding: 

Controleer de netwerkverbinding en probeer het opnieuw.

Fout 0

Hi @Help ik kan geen mb de l en, ik denk graag mee. 

Die melding zou betekenen dat je geen internet hebt. Werken andere apps wel goed? Zou je KPN Veilig ook willen verwijderen van je telefoon en opnieuw willen installeren? Mag ik ook weten welke telefoon je hebt en zou je je toestel ook een uit en weer aan doen?


Hi @Help ik kan geen mb de l en, ik denk graag mee. 

Die melding zou betekenen dat je geen internet hebt. Werken andere apps wel goed? Zou je KPN Veilig ook willen verwijderen van je telefoon en opnieuw willen installeren? Mag ik ook weten welke telefoon je hebt en zou je je toestel ook een uit en weer aan doen?

Hallo Alex, bedankt voor je respons.

Ik heb inderdaad wel internet en andere apps werken prima. Ook reeds KPN Veilig opnieuw geïnstalleerd en het toestel opnieuw opgestart. Helaas hetzelfde resultaat. Het gaat om een Samsung A10. Ik lees in andere topics dat anderen hetzelfde probleem hebben. Groet Henk


Hallo Alex, bedankt voor de respons.

Ik heb inderdaad wel internet en andere apps werken prima. Ook reeds KPN Veilig opnieuw geïnstalleerd en het toestel opnieuw gestart. Helaas hetzelfde resultaat. Het gaat om een Samsung A10. Ik lees in andere topics dat anderen hetzelfde probleem hebben. Hoop dat jij een oplossing kan bieden. Groet Henk


Dankjewel, ik heb inderdaad ook eentje gezien met hetzelfde probleem. Zou je voor mij het volgende willen proberen? 

  1. Verwijder KPN Veilig
  2. Ga naar de website van KPN Veilig, log daar in, klik op je toestel en klik op "Licentie vrijgeven”
  3. Klik daarna op "Apparaat toevoegen” en volg de instructies om het weer te installeren. Per sms is het makkelijkste, dan komt het gelijk op je telefoon binnen

Laat me even weten of dit lukt. 


Hallo Alex, bovenstaande gedaan het werkt nu prima!

Dankjewel, Groet Henk 


Hallo Alex, bovenstaande gedaan het werkt nu prima!

Dankjewel, Groet Henk 

Top Henk, fijn om te lezen en uiteraard graag gedaan.