Skip to main content
Beantwoord

Kan ik ergens een foto van KPN legitimatie voor deurverkopers zien?

• 10 januari 2025
  • 4 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik had een KPN glasvezel verkoper aan de deur, terwijl ik alles in een KPN telefoonwinkel heb geregeld. Alle relevante gegevens zouden in het systeem moeten staan. Volgens de KPNner stiond er n iets in het systeem.

Als hij echt van KPN is dan is het slecht dat er niets in het systeem staat. Maar ik werd achterdochtig en heb hem buiten gezet. Toen wees hij op zijn KPN ID, in mijn ogen een rommelige kaart in een vaag plasticje.

Kan ik ergens een foto zien van het correcte KPN legitimatiebewijs voor deurverkopers?

Hier word ik niet blij van, je moet tegenwoordig heel erg goed opletten wie je binnenlaat en welke vragen je beantwoordt. Snappen ze dat wel bij KPN? 

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Ikkoopnietaandedeur schreef:

Hier word ik niet blij van, je moet tegenwoordig heel erg goed opletten wie je binnenlaat en welke vragen je beantwoordt. Snappen ze dat wel bij KPN? 

Goede​@Ikkoopnietaandedeur â€‹â€‹, dat snappen we goed!

Onze deur-tot-deur collega's dragen altijd herkenbare kleding en hebben een identificatie bij zich om zichzelf te kunnen legitimeren. Ik wil graag aangeven dat ik de (verouderde) afbeelding van de KPN pas heb verwijderd, omdat het niet de bedoeling is dit soort gegevens binnen de community te delen: ook niet voor een gedeelte.

Onze deur-tot-deur medewerkers zijn speciaal getraind om uitleg te geven over glasvezel en de voordelen ervan. Ze kunnen bestellingen invoeren, maar hebben geen toegang tot klantgegevens. Dus als je al een bestelling hebt geplaatst in een KPN winkel, kunnen zij daar niet bij. En zo zijn er meer collega's die hun eigen vakgebied hebben en bij je aan de de deur kunnen komen: de mensen achter glasvezel: wat ze doen en hoe je ze herkent.

​We begrijpen dat dit misschien verwarrend is, maar hun rol is vooral om je te helpen meer te leren over glasvezel en samen met jou te kijken naar de mogelijkheden om over te stappen naar glasvezel: het liefste bij ons 😅.

​​Als je liever op een andere manier contact hebt of geen interesse hebt in hun aanbod, is dat uiteraard geen probleem!

Bekijk origineel

4 reacties

• 3365 reacties
  • 10 januari 2025

Volgens mij werken die gasten allemaal voor zichzelf en hebben ze helemaal geen toegang tot het systeem van KPN. 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22055 reacties
  • 10 januari 2025

Het verstandigste is om ze helemaal niet binnen te laten en netjes en duidelijk te zeggen dat u geen belangstelling hebt. Online en in de winkel kunt u ook alles regelen. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36667 reacties
  • 10 januari 2025

Hallo ​@Ikkoopnietaandedeur ,

Een echte medewerker van KPN heeft een legitimatiebewijs bij zich.

Er zijn ook zat mensen die in opdracht van KPN proberen abonnementen te verkopen aan de deur. Maar dat zijn geen echte KPN-medewerkers.  Die zou ik zelf zeker niet binnen laten. 

Admin: bericht aangepast i.v.m. onjuiste informatie

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7092 reacties
  • Antwoord
  • 10 januari 2025
Ikkoopnietaandedeur schreef:

Goede​@Ikkoopnietaandedeur â€‹â€‹, dat snappen we goed!

Onze deur-tot-deur collega's dragen altijd herkenbare kleding en hebben een identificatie bij zich om zichzelf te kunnen legitimeren. Ik wil graag aangeven dat ik de (verouderde) afbeelding van de KPN pas heb verwijderd, omdat het niet de bedoeling is dit soort gegevens binnen de community te delen: ook niet voor een gedeelte.

Onze deur-tot-deur medewerkers zijn speciaal getraind om uitleg te geven over glasvezel en de voordelen ervan. Ze kunnen bestellingen invoeren, maar hebben geen toegang tot klantgegevens. Dus als je al een bestelling hebt geplaatst in een KPN winkel, kunnen zij daar niet bij. En zo zijn er meer collega's die hun eigen vakgebied hebben en bij je aan de de deur kunnen komen: de mensen achter glasvezel: wat ze doen en hoe je ze herkent.

​We begrijpen dat dit misschien verwarrend is, maar hun rol is vooral om je te helpen meer te leren over glasvezel en samen met jou te kijken naar de mogelijkheden om over te stappen naar glasvezel: het liefste bij ons 😅.

​​Als je liever op een andere manier contact hebt of geen interesse hebt in hun aanbod, is dat uiteraard geen probleem!

Reageer