Is het een legitieme versie van AOE? Mocht het een spel zijn waar een crack bij zit kan het zijn dat KPN veilig die blokkeert. Op die manier start je game ook niet op.
Kan het dan nog zijn dat KPN Veilig per ongeluk een bestand van de AOE installatie als onveilig bestempelt en die in quarantaine plaatst? Dit kun je checken in een van de menu's van KPN veilig.
Inmiddels kan ik Ages of Empires III wel spelen, mits ik kpn veilig virusscanner helemaal uitzet voor bijvoorbeeld 4 uur. Maar eigenlijk vind ik het belachelijk dat het zo moet en de vraag is dan ook of je dan nog beschermd bent.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.