Skip to main content

Ik moest mijn laptop opnieuw installeren maar krijg nu KPN veilig er niet meer op. Geeft aan dat het al geïnstalleerd is. heb inmiddels de McAfee er af gehaald dus nu geen bescherming.

Admin: afgesplitst van originele topic

Hoi @Maria P. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om KPN Veilig te installeren op jouw laptop. Vreemd dat je deze melding krijgt te zien, aangezien KPN Veilig niet is geïnstalleerd. Wat je nog kan proberen is om de Fsecure Uninstallation tool voor Windows draaien op jouw laptop en daarna nog eens KPN Veilig proberen te installeren. Ik hoor graag van je of het op deze manier wel lukt. 


Hoi @Maria P. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om KPN Veilig te installeren op jouw laptop. Vreemd dat je deze melding krijgt te zien, aangezien KPN Veilig niet is geïnstalleerd. Wat je nog kan proberen is om de Fsecure Uninstallation tool voor Windows draaien op jouw laptop en daarna nog eens KPN Veilig proberen te installeren. Ik hoor graag van je of het op deze manier wel lukt. 

Maria P: Dank voor de oplossing! KPN veilig werkt werkt weer!


Goed om te lezen dat het weer werkt. Graag gedaan! 😊