Skip to main content
Beantwoord

KPN Veilig installeren lukt niet omdat in MijnKPN een instelling niet geactiveerd is

• March 6, 2026
  • 2 reacties
  • 12 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Andermaal geprobeerd om dit pakket wat gratis is te installeren.

Het lukt dus niet omdat ik in mijn kpn 1 of andere instelling wat met veiligheid heeft te maken niet heb geactiveerd.

Kunnen jullie mij zeggen wat dit is?

Ik verwacht van KPN een feilloos computergebruik zeker als het met veiligheid heeft te maken. Kom niet met het “argument” dat dit een externe partij is. Is flauwekul het heeft te maken met een veiligheids aspect BINNEN de KPN omgeving.

Gaarne uw oplossing!

Admin: afgesplitst en eigen topic voor aangemaakt

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Marcthin, goed dat je de vraag hier stelt want het is natuurlijk vreemd dat je een foutmelding krijgt. 

Ik ben net als Jan ook benieuwd welke melding dit precies is, wat staat er? En zou je anders een screenshot willen plaatsen hier?
Voor de duidelijkheid, installeren doe je zo: F-Secure Virusscanner installeren

We horen graag van je. 

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 6, 2026

Beste ​@Marcthin kun je eens een schermafbeelding plaatsen van de (fout)melding die je te zien krijgt?

Waar wil je KPN Veilig op installeren, Windows PC, welke versie, tablet, mobiel, anders?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 8, 2026

Hi ​@Marcthin, goed dat je de vraag hier stelt want het is natuurlijk vreemd dat je een foutmelding krijgt. 

Ik ben net als Jan ook benieuwd welke melding dit precies is, wat staat er? En zou je anders een screenshot willen plaatsen hier?
Voor de duidelijkheid, installeren doe je zo: F-Secure Virusscanner installeren

We horen graag van je.