Skip to main content

Installeren van KPN VEILIG lukt niet op tablet of mobiel. Gebruik  Google en Chrome. Ik kom niet verder dan Installeer KPN VEILIG.  Kom dan op een grijze pagina met onderaan een melding  accounts-emea.f-secure.com refused to connector. 

Hoe kan ik dit programma wel installeren?

Heb ook al een poging gedaan op de PC, maar daar hebben we nog een abonnement  tot september  bij ESET.

Hallo @WeetjeS 

 

Je kan deze oplossing voor de Chrome browser proberen:

In de adresbalk staat tegenwoordig een doorgehaald oogje. 
Klik op het oogje en kies voor cookies toestaan. Dit verhielp bij mij het probleem voor de Chrome browser.

 

Andere oplossing is om een andere browser zoals Firefox of Safari te gebruiken, daarmee schijnt het wel te werken.


GeSp Bedankt voor je tip.

Maar heb ondertussen zelf iets geprobeerd, namelijk via PLAY STORE en dat ging goed. 

Zoeken naar KPN veilig,  INSTALLEREN, openen en dat lukte wel. Daarna de stappen volgen en had ik de KPN veilig op mijn tablet. Ook deze stappen op mobiel gedaan en dat ging ook goed. 


Bij Android en iOS wordt je naar de Google of Apple Store doorgeleid, dus als je daar de app direct download werkt het ook.
Op je PC zal dat niet werken, dan kan je kijken of het het door te klikken op het oogje wel werkt.