Skip to main content

Hoi, 

KPN geeft steeds aan dat abonnement is verlopen. Na opnieuw installeren, dat ene keer wel en andere keer niet lukt, werkt het weer even en daarna weer hetzelfde probleem. 
zie foto’s. Graag hulp. Mijn abonnement loopt gewoon.  
groet, Sander

 

Hoi @Surimi, heb je het in de tussentijd nog werkend kunnen krijgen? Het hoort met windows 11 ook gewoon te werken Ik zet hieronder nog even ons gesprek uit het verzameltopic: 

 

Kan iemand mij hierbij helpen?

Bij mij komt er te staan “vanwege technische overwegingen kunnen we deze inhoud momenteel niet weergeven” Dat is al de hele dag. Ik kan mijn installatie van kpn veilig nu niet afronden. Het abonnement loopt wel. 
Sander

Dat is natuurlijk niet de bedoeling @Surimi.  Op wat voor een type apparaat probeer je KPN Veilig te installeren?

Is vanuit kpn veilig app. 

Dit krijg ik nu te zien als ik de app open. Terwijl mijn abonnement loopt. 

Ok dat is inderdaad apart. Zou je jouw profiel kunnen invullen en mij een seintje kunnen geven als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik even!

Op dit moment kijkt het opgelost. Ik heb alles van f secure verwijderd en kpn veilig opnieuw geïnstalleerd. Mocht het weer mmisgaan, neem ik weer contact op. 
bedankt. 

Probleem blijft helaas. Windows 11 zelf is misschien het probleem? 
ik vul mijn profiel in dan lees ik graag weer een reactie. Alvast bedankt. 

Heb mijn profiel ingevuld. 

Het hoort met windows 11 gewoon te werken @Surimi, in dit topic was het een kwestie van het later nog eens proberen. Zou je hier anders een nieuw topic voor aan willen maken? Dan kunnen we je daar uitgebreid verder helpen. 

 

 


Ja, dank je wel. Waarom het eruit lag weet ik niet maar ik heb het gisteren opnieuw kunnen installeren door firewall uit te zetten. Toen kon ik het wel verder installeren. Groet. 


Ah top, bedankt voor je terugkoppeling!