Skip to main content

Mijn Mac draait op Catalina 10.15.7. Ik heb het installatie programma gedownload onder chrome. Na openen krijg ik alleen maar een leeg scherm, verder reageert het programma niet meer. Op mijn Macbook heb ik precies hetzelfde gedaan en hier werkt het wil.

Iemand een idee?

Beste @TinekeJ, welkom! Voor zover ik weet, moet het daar inderdaad gewoon op werken! Kan je eens proberen om KPN Veilig volledig te verwijderen van je Mac? Dat kan je doen via de ‘Uninstallation tool for Mac'. Probeer KPN Veilig daarna opnieuw te installeren. 


Heb net eerst KPN veilig volledig verwijderd en daarna opnieuw geprobeerd te installeren. Helaas wederom met hetzelfde resultaat.  Hoe nu verder?

 


Jammer dat het niet gelukt is! Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Ik kijk graag met je mee. 


Ik heb mijn forumprofiel aangepast. 


Bedankt! Ik heb een ticket voor de backoffice aangemaakt. Naar aanleiding daarvan wordt er binnen 3 werkdagen contact met je opgenomen. Laat je nog even weten wat eruit gekomen is?


Hoi @TinekeJ 
Je zegt dat je hem onder Chroom hebt gedownload.
Die versie zal nooit op de Mac werken, je moet hem echt op de Mac downloaden
Dus nogmaals KPNveilig verwijderen en dan downloaden op de Mac.


Ik heb op m’n Mac met Catalina 10.15.7 dezelfde problemen.

Sinds 26-07 wordt de database van KPN Veilig niet meer bijgewerkt.

Op zoek naar de oorzaak belandde ik in dit forum.

Zodoende heb ik KPN Veilig verwijderd van m’n Mac via de bijgeleverde tool.

Echter het opnieuw installeren van KPN Veilig lukt nu niet meer, ik krijg hetzelfde scherm als TinekeJ en er gebeurt niets meer.

Gaarne een oplossing en alvast dank daarvoor.


Als er een oplossing is wil ik het ook graag weten . 


Het enige verschil hierin is dat KPN veilig nog nooit op de Mac heeft gestaan.


Ben maandag gebeld door de backoffice van KPN. F secure ondersteunt Catalina niet meer, dus het gaat ook niet werken. 😬


Ben maandag gebeld door de backoffice van KPN. F secure ondersteunt Catalina niet meer, dus het gaat ook niet werken. 😬

Dank TinekeJ.

Dat is overduidelijk en geen vrolijk nieuws!


Dan mag KPN deze KPN Veilig webpagina ook wel even aanpassen, ook de link naar F-Secure voor de actuele systeemvereisten werkt niet meer:

Wat zijn de specificaties van KPN Veilig?

Kijk voor alle actuele systeemvereisten op de uitlegpagina van F-Secure.

Aantal apparaten Standaard gratis voor 2 apparaten
Licenties Voor 4,99 uit te breiden met 10 extra apparaten
Taal Nederlandstalig
Ondersteuning Windows 7 (sp I), 8.1, 10 en 11
  macOS X 10.15 of later
  iOS 14.0 of later
  Android 7.0 of later

 

Je kan de actuele systeemvereisten nu bijna onderaan op de volgende pagina terugvinden:
https://www.f-secure.com/nl/internet-security

Technische gegevens

Ondersteunde platforms

  • Windows 8.1
  • Windows 10 versie 21H2 of later
  • Windows 11
  • macOS 11 (Big Sur) of later
  • iOS 14 of later
  • Android 8.0 of later
  • ARM-tablets worden niet ondersteund

 

 

Kan jij dat doorgeven @Marcia_ ?


Ik ga hier zeker achteraan dat dit aangepast wordt! Wat jammer dat we hier zo achter moeten komen 😞. Bedankt dat je het nog even liet weten, @TinekeJ 

 

Edit 10-08-2023 13:56 uur: inmiddels bevestiging gekregen dat het aangepast wordt op de website.Â