Skip to main content

Hallo allemaal. Ik krijg op mijn Android telefoon met android 13 nogal willekeurig de melding dat kon veilig uitstaat. Zonder enige aanleiding of uitleg. Daarnaast zie ik regelmatig dat het "v-tje" bovenin het scherm foetsie is en ook dan is kpn veilig niet meer (ongemerkt!) niet meer actief. Dat kan ik dus niet echt "veilig" noemen. Nergens vind ik uitleg dus wat kan kpn zelf hierover vertellen? 

Hoi @RobZBlobZ, ik lees dat het puur willekeur is dat het uit staat. Ik heb zo geen idee hoe dat zou kunnen. 

Wat ik je wil aanraden is om KPN Veilig eens te verwijderen en opnieuw te installeren. Gaat het daarna weer goed? 
Op de site lees je hoe je een licentie vrij kan geven. 


Bij mij sinds kort hetzelfde probleem. In mijn geval op de tablet. Is gekomen na een update van Samsung UI. KPN veilig wordt steeds weer uitgeschakeld waardoor ik direct heel veel spam binnen krijg oa van McAfee dat ik niet beschermd ben. Ook hier is steeds het v-tje bovenin het scherm weg.


Heb ook jij KPN Veilig al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Gaat het daarna goed?


Ja heb ik gedaan maar levert niks op. 


Heel gek, het blijft dus hetzelfde? Ergens gaat er iets niet goed, alleen wat durf ik niet te zeggen. 

Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt,  dan ga ik kijken waar ik dit kan neerleggen.