Skip to main content
Beantwoord

Melding dat mijn antivirus is verouderd, moet updaten maar dat lukt niet, lijk in loop te blijven hangen

• August 9, 2022
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Terug van mijn vakantie kreeg ik , na het opstarten van mijn MacBook (die thuis is gebleven) de melding dat de de antivirus is verouderd en dat ik moet updaten. Dit alles binnen de KPN veilig omgeving. Als ik vervolgens ga updaten krijg ik de melding dat de update is afgerond en krijg ik wederom de melding dat de antivirus is verouderd. Ik lijk in een loop te blijven hangen. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Jacx. Is het inmiddels al gelukt om KPN Veilig te updaten? Als het nog steeds niet is gelukt kan je altijd KPN Veilig verwijderen en opnieuw installeren. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

@Jacx Normaal gesproken gaat dit goed. U zou de ondersteuningstool kunnen uitvoeren en diagnostische gegevens op laten zoeken. Menu>Help en ondersteuning.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 12, 2022

Hoi @Jacx. Is het inmiddels al gelukt om KPN Veilig te updaten? Als het nog steeds niet is gelukt kan je altijd KPN Veilig verwijderen en opnieuw installeren. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Jacx Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Anders weet je ons te vinden😊