Skip to main content

Vandaag wordt ik lastig gevallen met deze website als ik internet opstart. Lijkt mij geen standaard KPN melding:

Admin: link verwijderd om veiligheid andere gebruikers te waarborgen

Hoi @Hadeg 

ik denk dat je gelijk hebt.
Links laten liggen dus, of rechts.:wink:


Hey @Hadeg, goed dat je ons hier op de hoogte houdt, welkom op het KPN forum. De link lijkt mij ook zeker niet afkomstig te zijn van KPN. Ik heb deze doorverwijzing dan ook verwijderd om andere bezoekers hier niet in gevaar te brengen. 

Waar zie / ontvang je deze link?  Wanneer je een webbrowser opent? Welke browser gebruik je (Edge, Chrome, Safari. Firefox)?


Gisteren (zaterdag 29-02) bij het opstarten van Edge na ongeveer 10 seconden. Gelijk weg geklikt en opnieuw Edge gestart. Totaal 3 keer gebeurd. De rest van de dag geen problemen meer en ook vandaag niet.


Dat is heel irritant, @Hadeg. Heb je KPN Veilig ook op je pc/laptop geïnstalleerd?  


Geen KPN veilig, maar wel goed beveiligd. Toch kwam deze site binnen. Houdt KPN veilig dit soort sites wel tegen?


Hey @Hadeg, het probleem zoals je beschrijft lijkt wel erg op malware. Met KPN Veilig ben je hiertegen beschermd. En het is gratis op twee apparaten bij jouw Internet (en TV) pakket. Met KPN Veilig bieden we bescherming op;

  • Veilig Browsen: KPN Veilig beschermt je tegen websites, die persoonlijke informatie willen stelen of malware willen verspreiden
  • Finder KPN Veilig: helpt je om jouw verloren of gestolen toestel terug te vinden
  • Ouderlijk Toezicht: schadelijke websites worden automatisch geweerd en zoekresultaten gefilterd op geweld, seks en grof taalgebruik
  • Privacy van apps: geïnstalleerde applicaties worden gecontroleerd op gevaren voor je privacy
  • Gaming mode: benut de ruimte op je pc goed, zodat je de beste game-ervaring hebt

Reageer