Een extra abonnement afgesloten voor extra nummer dit wordt vermeld bij mijn normale account en nu krijg ik via dat andere nummer een sms met betalingsachterstand en de volgende dag een herinnering? Alles wordt automatisch betaald, is dit pishing? Dit was via een sms bericht.
HalloÂ
Kijk in MijnKPN of de MijnKPN app. Daar staan al je facturen dus dit kun je eenvoudig controleren.
Kijk voor meer info op de KPN website: Â Wat is Phishing ?
Hallo
Profiel gewijzigd, gaarne even checken, thxs
Â
Â
Ik zie geen openstaande bedragen, dus heel goed dat je niet gereageerd hebt op het sms’je! We versturen altijd een e-mail dat er een factuur klaar staat in MijnKPN en daar kan je de facturen in zien. Mocht je in de toekomst nog eens twijfelen, dan kan je daar altijd terecht .
Ze blijven het proberen, via mail maar ook via sms: Â Smishing (phishing via sms)
Hallo KPN,
Ik kreeg net het onderstaande sms, ik vertrouw het niet omdat het nummer anders is dan wat ik in mijn mobiel heb staan. Weten jullie wat dit is?Â
Groeten,
(Uw referentie: **
Beste klant, wij hebben een vraag over uw bestelling. Helaas kunnen wij u niet bereiken. Wilt u ons z.s.m. bellen op 0800-0202017Â
(gratis).
Voer de code?**in.
Kies daarna optie 4 (ma t/m vrij van 08.00 tot 18.00 uur). Mvg, KPN)Â
Ha
Hallo Marcia,Â
Ik heb laatst alleen een verhuizing doorgegeven.Â
Groeten,Â
Wouter
En dat is al verwerkt? Je kunt dit gemakkelijk in MijnKPN zien. Ik ga er vanuit dat alles verder in orde is, hoor.Â
Hallo KPN,
Â
Ik heb zonet een sms’je ontvangen van een onbekend nummer en vervolgens gekeken naar mijn facturen in MijnKPN, maar zag daar geen openstaande facturen staan. Ik wou even zeker weten of hier sprake is van phishing of dat ik inderdaad een openstaand factuur heb staan.Â
Â
Als u het zeker wilt weten kunt u inloggen op mijn KPN en de openstaande facturen checken.
Vul u gegevens in (bij profiel) en medewerkers zullen ook meekijken in enkele dagen. Ik vertrouw deze sms niet.
Ha
Ik kreeg vanavond ineens dit bericht binnen. Ik heb niet eens een abonnement bij kpn. Tenzij T-mobile onder kpn valt maar daar weet ik niks vanaf. Is dit ook een phishing bericht?Â
groetjes Celia
Welkom op het forum
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.