Skip to main content

Hallo pas lukte het niet om kpn veilig in te loggen werkt nu perfect 

 

Maar op de tablet van mijn kind werkt de schermtijd nog steeds niet staat wel ingesteld 

 

Kijk ik bij kpn veilig op tablet dan ik daar weer niet inloggen 

 

Staat controleer uw netwerk verbinding en probeer het opnieuw foutcode 0

 

Wat ik ook doe lukt niet al paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar zelfde resultaat 

 

Wie kan mij helpen hiermee 

 

Gr pieter 

Goedemiddag @Pieter 1213 en bedankt voor jouw bericht!

Het beste lijkt mij om KPN Veilig eerst te verwijderen en daarna weer opnieuw te installeren maar dat heb je al gedaan als ik het goed begrijp. 

Bij F-secure kan je een verwijderprogramma downloaden die het programma grondig kan verwijderen, dan weet je zeker dat er niets achterblijft wat een nieuwe installatie in de weg kan zitten: https://www.f-secure.com/nl/support/tools

Kun je eens kijken of je daar iets aan hebt? 


Hallo jan 

 

Helaas blijft het probleem hetzelfde 

 

Gr pieter 


Hoi @Pieter 1213 !

Als je vanaf je computer naar veilig.kpn.com gaat of via je MijnKPN naar het stukje KPN Veilig kun je daar je licenties beheren. Dit zijn de apparaten die je geregistreerd hebt staan bij KPN Veilig. Als je daar het apparaat verwijdert en opnieuw toevoegt moet je deze melding niet meer krijgen. Laat je me weten of dit is gelukt en of het probleem hiermee is verholpen?


Hallo jan 

 

Helaas is het nog niet gelukt 

 

Nu valt de app steeds uit 

 

Snap er nu helemaal niks meer van 

 


Hallo jan 

 

Helaas is het nog niet gelukt 

 

Nu valt de app steeds uit 

 

Snap er nu helemaal niks meer van 

 

Heel erg balen dat dit in jouw geval niet lukt 😞 Voor andere mensen die hetzelfde probleem hadden, was dit wel de oplossing dus ik durf zo niet te zeggen waar het bij jou fout gaat. Heb je misschien de mogelijkheid om het eens met een ander apparaat te proberen @Pieter 1213?


Hallo jan inmiddels tablet terug gezet naar fabrieksinstellingen en nu doet ie het weer


Hallo jan inmiddels tablet terug gezet naar fabrieksinstellingen en nu doet ie het weer

Super, goed om te lezen dat je het probleem hebt weten te verhelpen door het tablet terug te zetten naar de fabrieksinstellingen @Pieter 1213. En bedankt ook dat je dit hier nog even hebt willen delen :)