Skip to main content

Service lampje blijft rood branden na verschillende reset, Heb hier nog nooit problemen me gehad maar ben wel pas geleden verhuisd internet en tv werken alleen vaste aansluiting van de telefoon niet

Iemand een idee?????

Een rood lampje is nooit goed.  Dit betekent vaak een probleem tussen de centrale en je modem en daar kan je zelf niets mee.  Bel 0800-0402 tegen de computer die je aan de lijn krijg  zegt je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. Je kan de kabel tussen het modem en israpunt nog even controleren en/of vervangen. 


Heb net gebeld heel netjes geholpen en mijn rood lampje is weer groen enkel voor mijn vaste lijn is er een ticket de deur uitgegaan maar dat komt ook wel weer goed hoor

 


Ook de vaste lijn werkt weer super snel gedaan hoor petje af


Ha @riky, welkom! Top dat je zo snel geholpen bent! Fijn dat je nog even de moeite nam het hier te laten weten 🙂.


Ha @riky, welkom! Top dat je zo snel geholpen bent! Fijn dat je nog even de moeite nam het hier te laten weten 🙂.

Vind dat zelf niet meer als normaal hoor, ben dan ook echt goed,netjes en snel geholpen.