Skip to main content

Klopt het dat KPN je belt ( vorige week benaderd) met een aanbieding van 35.00 per maand,  terwijl in nu ruim 100 euro per maand betaald voor klein zakelijk ? Ik geloofde de persoon niet en vooral niet toen hij zei dat hij b.v. mijn e mail adres niet kon vinden en ik dat maar even moest geven dan. Ik zei , je bent toch van KPN , daar zijn al mijn gegevens bekend,  dus zoek het maar uit dan . Toen was het gauw klaar en hing hij op. 

Ik werd op mijnvaste lijn gebeld. Ik ben altijd op mijn hoede en ga nooit in op telefonische aanbiedingen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Annely, welkom! Wat jammer dat je er zo'n slecht gevoel over had! Het is zeker mogelijk dat wij dit geweest zijn. Op onze website vind je onze veelgebruikte telefoonnummers, maar dit zijn niet alle nummers waarvandaan wij bellen. Weet je nog welk nummer het was? Daarnaast hebben we inderdaad wel eens een actie waarbij je voor internet + tv de eerste x-aantal maanden 35 euro per maand betaalt. Mocht je willen weten of wij iets voor je kunnen betekenen, kan je ook altijd zelf even bellen met de collega's van 0800-0403. 


Die 35 euro is voor nieuwe klanten. Ik weet niet of je nieuwe klant bent als je overstapt van zakelijk naar particulier? 


We zijn al jaren en jaren klant van KPN zowel met mobiel als klein zakelijk  ,  dus dit was puur een benadering telefonisch met een aanbieding.  We hebben interactieve tv sinds een paar jaar en hebben via de kpn winkel dit abonnement afgesloten wat hetbeste bij ons paste.


Telefoonnummer kon ik helas niet zien want onze display is niet meer goed van de vaste telefoon


Zakelijk en particulier zijn 2 gescheiden afdelingen bij KPN. Ik vermoed dat u nu bij zakelijk een abonnement heeft,dat particulier daar geen weet van heeft en dacht een nieuwe klant binnen te harken...


Als Consument en zakelijk gescheiden zijn is de vraag of het telefoontje legitiem was aangezien je niet meer zomaar mag bellen met een aanbieding voor nieuwe klanten, is nu Opt-in ipv Opt-out en betekend dat als TS geen klantrelatie heeft of heeft gehad buiten de wettelijke kaders gebelt is.


@Doornekamp33 Tja, dat weet ik niet hoor 😄

Misschien heeft topicstarter bij particulier een mobiel abonnement? En mag het dan wel?


Ze konden zien dat ik klein zakelijk abb. had. Maar vind het wel raar dan als het al KPN was dat ik dan nu ineens ruim 65 euro per maand kan besparen. Dat ging er bij mij niet in zo'n  aanbod dus dan haak ik maar af. Omdat je tegenwoordig bijna niemand meer kan vertrouwen. 


@Nick83, Daarom vraag ik het me ook af.:hugging:

Ik ben er voor dat welk bedrijf ook maar helemaal niet meer belt met aanbiedingen waar je gebruik van kan maken, ik heb er tenminste bij KPN geen last van, ik heb alles uit staan, maar sommigen zou je zo achter het behang plakken zoals energie maatschappijen, heb er zelfs een nieuw nummer voor genomen en de oude aangehouden, die word regelmatig gebeld alleen neem ik nooit op.:drooling_face:

Je ziet hier wat er van komt, als het echt via KPN komt komt het geeneens betrouwbaar over en verkoop je alsnog niks, sterker nog je staat gelijk een puntje of wat achter in dit verhaal.

@Annely , Als KPN consumenten je als "nieuwe”klant zien is het instap tarief voor internet inderdaad 35 euro per maand, maar dit is voor de eerste 6 maanden, daarna word het hoger naar gelang welke snelheid je kiest.

50Mb voor 42,50, 100MB voor 47,50, 200 Mb voor 50 euro en 1Gb voor 57.50 per maand

Daar bovenop komen eventuele extra’s, wil je TV 10 euro, wil je er opnemen bij 4.99, een tweede TV 5 euro maar dan word opnemen gratis, enz enz.

En vergeet de up-time van je verbinding niet, bij zakelijk moeten ze toch wat sneller reageren en oplossen naar gelang je voorwaarden, bij Thuis heb je helemaal nergens recht op dan de gemiste dagen aan abbo gelden terug te krijgen en als het te lang duurt op te kunnen zeggen zonder gevolgen maar met moeite.


Ze konden zien dat ik klein zakelijk abb. had. Maar vind het wel raar dan als het al KPN was dat ik dan nu ineens ruim 65 euro per maand kan besparen. Dat ging er bij mij niet in zo'n  aanbod dus dan haak ik maar af. Omdat je tegenwoordig bijna niemand meer kan vertrouwen. 

Heel begrijpelijk! Dat zou mij ook ‘te mooi om waar te zijn’ in de oren klinken. We hebben deze aanbieding inderdaad wel voor nieuwe, maar niet voor bestaande klanten. Excuses voor de verwarring!


Maar ik heb nog wel een opsteker voor KPN, we hadden blikseminslag gehad en deExperiabox was daardoor kapot, heb meteen via internet een afspraak voor een monteur laten inplannen en dit was snel geregeld. Die kwam direct maandag al en zaterdags was de inslag geweest. De monteur was erg behulpzaam , we hadden teminste toen direct weer internet en Wifi, wat met het thuiswerken nu erg welkom was, de tv' s en telefoon deden het een dag later weer nadat de software was ingeladen. Daar zijn we erg tevreden over ! 


Dat is fijn om te lezen! Lijkt me geen pretje, een blikseminslag.:disappointed_relieved: