Skip to main content
Beantwoord

Waarom kan de virusscanner goksites niet blokkeren?

• August 16, 2026
  • 8 reacties
  • 105 keer bekeken

Waarom kan de virusscanner de Goksites niet blokkeren 

Beste antwoord door Rowi.

De naam zegt het al een virus scanner doet feitelijk alleen dat. Websites blokkeren is een  heel andere functie. Heb je het nu specifiek over KPN Veilig, of iets anders.

8 reacties

• Antwoord
  • August 16, 2026

De naam zegt het al een virus scanner doet feitelijk alleen dat. Websites blokkeren is een  heel andere functie. Heb je het nu specifiek over KPN Veilig, of iets anders.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 16, 2026

KPN veilig ik ga er van uit dat ik bescherming krijg 

• August 16, 2026

KPN veilig ik ga er van uit dat ik bescherming krijg 

Klopt, dan zal je zelf moeten aangeven dat dergelijke websites geblokkeerd moeten worden. Die optie zou kpn veilig moeten hebben.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 16, 2026

En hoe doe ik dat . . 

Stephan.z
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • August 16, 2026

Kan je hier iets mee?

• August 16, 2026

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • August 19, 2026

Goedemorgen ​@Loendersloot , bedankt voorjouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Correct en ik kan niet anders dan me hierbij aansluiten!

Kan je hier iets mee?

Heb je nog iets gehad aan dit artikel van onze Kennisbank? Mocht je er onverhoopt toch niet uitkomen, dan kun je hier ook altijd een belafspraak voor inplannen met onze Helpdesk!

Laat je ons weten wat op dit moment de stand van zaken is?

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • August 19, 2026

Kan men in KPN veilig niet een website toevoegen? Men hoef btw geen virusscanner te gebruiken, een ad-blokker doet ook prima. B.v. uBlock