Skip to main content

Ik heb een Backup code gearchiveerd van 12 cijfers. Waar is dat voor bedoeld. Heb het nog nooit hoeven te gebruiken of gebruikt. Bij mijn weten althans

Hallo @Paulpetrowiets , een back-up-code van wat???

Modem. router, versterker, tv-decoder, anderszins?

 


Bedankt voor je reactie maar ik heb nog inderdaad ook nog steeds een vraagteken. Maar ik zie wel.


Waar kwam je die back-up code tegen?


Hi @Paulpetrowiets, welkom bij onze community. 

Ik denk graag mee, maar ook ik ben benieuwd waar je dit tegenkomt. Zou je iets uitgebreider willen uitleggen waar je dit tegenkomt? Op je mobiele telefoon? Een ander apparaat? 

Je kunt eventueel ook een screenshot of foto plaatsen hier van wat je precies ziet. Dit doe je door op onderstaand knopje te klikken, rood omcirkeld. 
 

 


12 cijferige code klink heel erg als het abonnementsnummer van de tv ontvanger. Deze zijn namelijk twaalf cijfers. Ik weet van hoe lang geleden hij is maar de afgelopen jaren begon het altijd met een 2 en daarna 6 (of 7) nullen. Als dat bij u ook het geval is dan is het zekerweten het iTV abonnementsnummer


Klopt helemaal. 12 cijfers en letters per 4 gescheiden door een -. Ik heb een inderdaad een KPN kastje. Merk:ARRIS. 
Dat zal het ongetwijfeld zijn. 


Allen bedankt voor de moeite. 


Geen dank. Die 12-cijferige code is dus je accountnummer waarmee je inlogt op je televisieontvanger of online. Deze kun je vinden in de Mijn KPN app, onder Producten > TV > onderaan Abonnement. 

Ik hoop dat het zo lukt. Mocht het niet lukken, bel even met ons. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.


Reageer