Vanmorgen 60 minuten bundel afgesloten opmprepaid alleen is het bedrag 2x afgeboekt.
ik wil maar 1 bundel en 1x betalen .
Wat is er misgegaan en hoe kan het worden hersteld
het is wel lastig contact te krijgen.
mvg
fam Platschorre
Vanmorgen 60 minuten bundel afgesloten opmprepaid alleen is het bedrag 2x afgeboekt.
ik wil maar 1 bundel en 1x betalen .
Wat is er misgegaan en hoe kan het worden hersteld
het is wel lastig contact te krijgen.
mvg
fam Platschorre
KPN klantenservice telefoon:
0800-0402
1200 (alleen vanaf KPN mobiel)
0612001200
Hallo
Als je die tweede bundel onaangeroerd laat, dan kun je na afloop van de 31 dagen geldigheid bij 0800-0402 vragen om restitutie van de kosten. Maar let op: als je ook maar 0,01 van die tweede bundel wel gebruikt, dan geeft KPN geen restitutie.
Dat nummer is doordeweeks daarvoor open tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00.
Bijzonder dat klantenservice @kpn de bundel niet gewoon terug kan storten .
60 minuten is meer dan genoeg .
ik ga bellen ,
Waardeloos bij ons ook dubbel afgeboekt gebeld met klantenservice zou worden terug geboekt maar niets.
jammer!
Admin: samengevoegd met eigen topic origineel topic]
Hoi
Het is zeker toegezegd door de klantenservice ze moest er zelfs navraag over doen bij andere afdeling of manager , komt allemaal
goed meneer onze fout wel betalen terug kan wel een aantal dagen duren , nu dus 30.
Het is zeker toegezegd door de klantenservice ze moest er zelfs navraag over doen bij andere afdeling of manager , komt allemaal
goed meneer onze fout wel betalen terug kan wel een aantal dagen duren , nu dus 30.
Dan zou je nog kunnen overwegen om hiervoor een klacht in te dienen
Bedankt Jan , heb het ingevuld als t niet geregeld word is het jammer is geen groot bedrag maar gaat om principe toegezegd is toegezegd.
Begrijp ik helemaal
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.