Skip to main content

Hallo..  Ik wil weten of er een prepaid sym-only "data" kaart te krijg is. Ik heb een Wifi Buddy en daar heb ik een dergelijke kaart voor nodig.

Dit is het aanbod van KPN.

https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm


Bedankt voor de snelle reactie maar daar zit bij allen een ook een bel… tegoed op.  


Prepaid is er alleen met beltegoed. Die naam doet het geen eer aan: het wordt ook gebruikt voor sms en data-verbruik.

Je kunt het beltegoed dus voor data gebruiken, maar er ook bundels van aanschaffen. Er zijn dan wel ook weer bundels met alleen data.


@Camper Mifi Misschien is dit iets: AH Prepaid bellen en internetten | Albert Heijn

Mij bevalt het goed.

Piet.


Hallo en welkom op het KPN forum @Camper Mifi, zoals @PeterG al aangeeft zit er altijd op een Prepaidkaart beltegoed:

 

Prepaid is er alleen met beltegoed. Die naam doet het geen eer aan: het wordt ook gebruikt voor sms en data-verbruik.

Je kunt het beltegoed dus voor data gebruiken, maar er ook bundels van aanschaffen. Er zijn dan wel ook weer bundels met alleen data.

 

 

Je bent vrij om te doen met met het beltegoed wat jij wil. Als je alleen maar data wil gebruiken, dan is dat ook mogelijk.  Voor alleen maar datagebruiken zijn er ook losse bundels voor Prepaid