Skip to main content
Antwoord

Biedt KPN prepaid data only aan?

• February 2, 2022
  • 5 reacties
  • 118 keer bekeken

Hallo..  Ik wil weten of er een prepaid sym-only "data" kaart te krijg is. Ik heb een Wifi Buddy en daar heb ik een dergelijke kaart voor nodig.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo en welkom op het KPN forum @Camper Mifi, zoals @PeterG al aangeeft zit er altijd op een Prepaidkaart beltegoed:

Prepaid is er alleen met beltegoed. Die naam doet het geen eer aan: het wordt ook gebruikt voor sms en data-verbruik.

Je kunt het beltegoed dus voor data gebruiken, maar er ook bundels van aanschaffen. Er zijn dan wel ook weer bundels met alleen data.

Je bent vrij om te doen met met het beltegoed wat jij wil. Als je alleen maar data wil gebruiken, dan is dat ook mogelijk.  Voor alleen maar datagebruiken zijn er ook losse bundels voor Prepaid

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• February 2, 2022

Dit is het aanbod van KPN.

https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 2, 2022

Bedankt voor de snelle reactie maar daar zit bij allen een ook een bel… tegoed op.  

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 2, 2022

Prepaid is er alleen met beltegoed. Die naam doet het geen eer aan: het wordt ook gebruikt voor sms en data-verbruik.

Je kunt het beltegoed dus voor data gebruiken, maar er ook bundels van aanschaffen. Er zijn dan wel ook weer bundels met alleen data.

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

@Camper Mifi Misschien is dit iets: AH Prepaid bellen en internetten | Albert Heijn

Mij bevalt het goed.

Piet.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 5, 2022

Hallo en welkom op het KPN forum @Camper Mifi, zoals @PeterG al aangeeft zit er altijd op een Prepaidkaart beltegoed:

Je bent vrij om te doen met met het beltegoed wat jij wil. Als je alleen maar data wil gebruiken, dan is dat ook mogelijk.  Voor alleen maar datagebruiken zijn er ook losse bundels voor Prepaid