Ik ben sinds een week overgestapt op prepaid met nummerbehoud (overgestapt vanuit een KPN abonnement). Ik verblijf op dit moment in het buitenland en heb ook hier een lokaal telefoonnummer via een eSIM (KPN = fysieke sim kaart in mijn telefoon). Om op beide nummers telefoontjes te kunnen ontvangen wil ik “dual-sim always on” inschakelen, maar ik krijg de foutmelding: “Coudn’t turn Dual SIM always on on”. Vraag 1: Waarom en wat moet ik doen om dit wel te kunnen krijgen?
Eerste punt van feedback wat ik kreeg op bovenstaande vraag is dat call-forwarding van beide sims aan moet staan. Voor mijn eSIM staat dit aan. Voor mijn KPN sim kan ik dit niet aanzetten. Ik krijg de melding “Something went wrong, Check our sim card or network connection, then try again.”
Ik kan wel SMSjes ontvangen op mijn KPN nummer, dus denk hierdoor dat er niks mis is met mijn netwerk, en de SIM kaart heeft al 2.5 jaar niet bewogen in mijn telefoon, dus hier zal ook niks mis mee zijn.
Kan iemand aub helpen met bovenstaande informatie? Mocht er meer informatie nodig zijn om bovenstaande op te lossen dan hoor ik het graag!
Vraag
Dual SIM always on wil niet inschakelen - Android (Samsung)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.