Skip to main content
Antwoord

Gratis bonustegoed aanvragen in Belgie lukt niet

• August 11, 2025
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

Hallo,

Ik ben nieuw bij KPN met prepaid en ben in België. Het lukt mij niet het extra tegoed aan te vragen via de KPN Prepaid app.

Na het invullen van naam en e-mail adres wordt de knop ‘volgende’ niet actief bovenaan in de app. Wie weet raad met dit probleem?

Beste antwoord door BenjaminVO

Ik probeerde het eerst op 2 verschillende iPhone’s. De knop ‘volgende’ kon daarbij niet gebruikt worden. Nadien heb ik het op een tablet met Android geprobeerd en dat lukte wel.

Het probleem is dus opgelost met een omweg.

Bedankt voor jullie medewerking.

5 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 14, 2025

Hi ​@BenjaminVO, welkom bij onze community. 

Ik denk graag mee. Is de prepaidkaart al actief? Zo ja, heb je de app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Zou je hier ook een screenshot willen plaatsen van je scherm en wat je dus ziet in de app? 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 14, 2025

Hoi ​@Alex van KPN , activeren heeft Jeroen maandag hier al gedaan (was ik bij betrokken 🤗)

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 18, 2025

Dan vraag ik me af waarom dit niet werkt. ​@BenjaminVO, zou je alsnog die screenshot hier willen plaatsen? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • August 22, 2025

Ik probeerde het eerst op 2 verschillende iPhone’s. De knop ‘volgende’ kon daarbij niet gebruikt worden. Nadien heb ik het op een tablet met Android geprobeerd en dat lukte wel.

Het probleem is dus opgelost met een omweg.

Bedankt voor jullie medewerking.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 25, 2025

Blij om te lezen dat alles nu is gelukt en dankjewel voor de terugkoppeling hier.