Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik het extra Prepaid tegoed van €7,50 activeren?

  • 25 August 2024
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Ik heb een nieuw prepaid nummer voor mijn zoon toegevoegd in de MijnKpn app, maar zie nergens de optie om de 7,50 extra tegoed aan te vragen of te activeren. Hoe kan ik dit alsnog voor elkaar krijgen?

Hallo @Judithhh ,

Bonustegoed aanvragen

Bij een KPN Prepaid simkaart krijg je € 7,50 bonustegoed. Deze moet je zelf aanvragen. Dat doe je zo:

  1. Maak een KPN account aan en koppel je prepaid telefoonnummer. Dit kan via ‘Product toevoegen’.
  2. Bij het inloggen zie je onderin ‘gratis tegoed aanvragen’, klik hierop en vul alle gegevens in.
  3. Je ontvangt het bonustegoed binnen 24 uur.

Je kunt je bonustegoed gebruiken om te internetten en te bellen en sms'en naar vaste en mobiele nummers binnen Nederland en de EU. Buiten de EU kan je de bonustegoed niet gebruiken. Je kunt je bonustegoed ook niet gebruiken om bundels te kopen.

 

bron: 

Tot slot - Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.


Reageer