Skip to main content

Al jaren heb ik een KPN prepaid sim en dat bevalt prima, omdat ik geen extra kosten heb en heel weinig mobiel zelf bel maar alleen bereikbaar hoef te zijn. Die prepaid sim heb ik ook gekoppeld aan mijn KPN account. Sinds kort heb ik een elektrische fiets waarop ik via smartphone (KPN prepaid) de route kan instellen/zoeken (vanuit thuis of hotspot). Maar dat ik wil ook graag onderweg kunnen doen en dan niet alleen via WiFi (thuis of hotspot winkelcentra). Daarnaast wil ik ook graag mobiel muziek luisteren via FTP over VPN (eigen muziek op NAS). Hiervoor kan ik prepaid voor een extra bedrag (1 maand) een internet verbinding nemen. Voor mijn keuze heb ik genoeg met een permanente internetverbinding (zonder datalimiet) van 128Kbps voor de routeplanner onderweg en (stereo) geluid. Maar ik wil niet elke maand zoveel geld neertellen als ik slechts enkele dagen per maand gebruik maak van het internet en het overgrote deel van de tijd geen gebruik maak van internet via prepaid.

Zijn er andere oplossingen, zoals prepaid permanent internet per dag i.p.v per maand of overstap naar abbo?

Hallo @kpnusrnl ,

Wat jij bedoelt, heeft KPN voor één dag : 

Internetbundels voor 1 dag

Onbeperkt Online

Dagbundel

Gebruik Onbeperkt Internet (128 Kbit/s)

Gebruik ‘m in NL, de EU, Andorra, Noorwegen en Zwitserland

Stopt automatisch na 1 dag

1,99

Prijs, € 1,99 

Bel met je mobiel naar *148#

 

Gebruik je maximaal vier dagen per maand internet op jouw fiets, dan is dit voordeliger. https://www.kpn.com/prepaid/bundels


Reageer