Kan met een bon van 10 euro die gekocht heb bij een belwinkel mijn Prepaid niet meer opeaarderen. Ik dreig mijn 06 nummer kwijt te raken en ben 10 euro kwijt. Nummers 1244 en sms 1266 van kpn werken niet meer. Hoe krijg ik mijn geld terug of kan ik alsnog opwaarderen?
Als 1244 niet meer werkt dan moet ik je helaas mededelen dat je aansluiting en nummer geheel vervallen zijn. Die ben je dus kwijt.Â
Je hebt er ruim 6 maanden niet mee gebeld. En daarna nog eens 3 maanden niet geprobeerd, dan had je de uitgaande blokkade (waarschuwing) bemerkt. 9 maanden dus.Â
Je kunt een nieuwe simkaart en nummer halen en daar het gekochte tegoed voor gebruiken.Â
Eenmaal gekocht tegoed kan niet meer gerestitueerd worden.Â
Welkom op de community ​
Je kunt een terugbelafspraak maken via onze website, dan kan samen met jou gekeken worden naar de staat van jouw nummer. Als een prepaid nummer is vervallen is dat definitief en niet terug te draaien. Ik kan me voorstelle dat je dat wilt voorkomen, via de terugbelafspraak kan gekeken worden of dat nog kan.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.