Beste medewerker KPN,
Ik ben zeer ontevreden over jullie prepaid service en hoe KPN met klachten omgaat.
Op 2/2/2020 heb ik een bundel gekocht met 120 belminuten en 1GB internet op mijn prepaid simkaart. Opeens na een paar dagen waren deze 120 belminuten al op! Ik heb in mijn historie, waar ik kan terugzien hoeveel min en wie ik heb gebeld geteld. Ik heb maar 47 min & 8 smsjes verstuurd. Waar zijn de resterende minuten gebleven?
Vervolgens koop ik via topup €10 beltegoed. Deze staat wel het kopje ‘historie’ bij calling credit. Huidig staat hier €12,66, maar is gek genoeg niet beschikbaar om te bellen want als ik bel krijg ik geen saldo.
Vervolgens bel ik de klantenservice en kunnen zij mij niet helpen omdat het prepaid is en wordt ik naar de winkel verwezen. Als ik dan naar de winkel ga kunnen ze me ook niet helpen omdat ze geen recht hebben in de software om prepaid in te zien. Als ik vervolgens in de winkel en nog een keer telefonisch naar de klantenservice bel kan niemand me vertellen waar ik wél terecht kan. Zelf als ik vraag waar ik een officiële klacht kan neerleggen weet niemand dit. Was is dit voor bedrijf? Waar als je een klacht hebt je niet eens geholpen kan worden. Dit is zeker geen reclame voor KPN.
Ik verwacht van KPN mijn €25 die ik aan bundel en beltegoed heb betaald maar niet kan gebruiken vergoed wordt op mijn rekening aangezien jullie het probleem niet kunnen oplossen. Graag verzoek ik u contact op te nemen. Op verzoek kan ik u de bewijsstukken uit de app die ik heb gefotografeerd overhandigen.
Vriendelijke groet, M. Baart
Â
*Admin: topic verplaatst naar juiste board