Skip to main content

KPN 400 sim in TP link TL-MR6400 die ik al jaren gebruik om te streamen met OBS naar YupTube wat plost zeer slecht werkt alleen op lage snelheden als 500kbps heeft iemand een oplossingen hiervoor?

Beste ​@Eric42 als je door je databundel heen bent verlaagt KPN de snelheid drastisch. 

Als het een 06 nummer is mag deze niet gebruikt worden in de TPL en kan KPN hem geblokkeerd hebben, in een TPL mag uitsluitend een datasim gebruikt worden met een 097 nummer.

Dat is zeker niet praktisch Erik. Gaat het om een specifieke datasim/abonnement of een ander type simkaart?

Data bundel is volledig beschikbaar het gaat om een gewone sim kaart, men had mij niet geïnformeerd dat ik een 097 kaart moet hebben ben bezig met KPN om dat on te zetten.

Maar heb het zelfde met een Youfone sim ben dus bang dat het wat anders is?

Iemand een idee?

Settings in de 6400 zijn niet veranderd maar wellicht door verandering bij ISP zou dit aangepast moeten worden?

Youfone en KPN zijn volgens mij hetzelfde. Er zit alleen een ander stickertje op. Dus het kan nog steeds wel aan het netwerk van KPN liggen.

Ik heb nog even zitten spitten maar ik kom niet direct iets vergelijkbaars tegen Eric. Ik zou zo niet kunnen aanwijzen wat het dan wel zou kunnen zijn qua instellingen.

Dank je Remco ga volgende week proberen met een 097 nummer om te zien of het dan wel werkt.

Dank je Remco ga volgende week proberen met een 097 nummer om te zien of het dan wel werkt.

Ik ben dan erg benieuwd naar jouw bevindingen Eric!

Reageer