Skip to main content

KPN Prepaid

Sinds een paar dagen reageert mijn KPN Prepaid app niet meer. Ik kan hem wel opstarten, maar daarna blijft het scherm stil.

Het gevolg is dat ik verbruik niet meer kan zien en ook mijn saldo niet meer kan opwaarderen.

Wie weet een oplossing, app verwijderen en opnieuw installeren heb ik al gedaan.

Hallo @FRAJ ,

Er is een storing met de prepaidapp. Dat is bekend bij KPN en er wordt aan een oplossing gewerkt. 


Hoi @FRAJ, welkom bij ons op het forum. Op het moment is dit inderdaad een bekend probleem, waarbij de prepaid app niet goed opstart op een iPhone. De ontwikkelaars zijn hier al mee bezig, hopelijk wordt het snel opgelost.

Opwaarderen via de app kan op dit moment daardoor ook niet, maar dat moet nog wel lukken als je het bijvoorbeeld via de website doet: Prepaid opwaarderen.


Hoi @FRAJ, de oorzaak is gevonden en zal via een een update van de app beschikbaar worden in de App Store. Het is nog even afwachten wanneer die update beschikbaar wordt om te downloaden, we hopen in de loop van volgende week. Tot die tijd kan je het tegoed opvragen via sms en opwaarderen kan dus via de website.


Hoi @FRAJ, de update is vandaag beschikbaar geworden. Je kunt deze via de App Store installeren: https://apps.apple.com/nl/app/kpn-prepaid/id1247813403