Skip to main content
Beantwoord

KPN Prepaid app werkt niet meer

• April 24, 2026
  • 9 reacties
  • 243 keer bekeken

Hoi,

Sinds 2 dagen kan ik in mijn prepaid app geen verbruik meer inzien, en ook het opgewaardeerde bedrag niet.

Zodra ik de app open krijg ik een error. Ik kan via ideal wel bundels kopen maar heb geen idee hoeveel mb ik al verbruikt heb via de bundel. 

App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ook al opnieuw in en uitgelogd. Wat is de oplossing?

Beste antwoord door Serenay van KPN

Hallo @xlillyk , welkom bij de community! 😊

Goed dat je al hebt geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren, dat is vaak de eerste stap.

Ik heb het even nagevraagd en getest, en bij anderen met dezelfde app lijken er op dit moment geen algemene problemen te zijn. Daarom ben ik benieuwd: is het probleem inmiddels misschien al opgelost?

Zo niet, zou je kunnen aangeven op wat voor toestel (merk + type) je de app gebruikt? Dan denk ik graag verder met je mee!

9 reacties

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hallo @xlillyk , welkom bij de community! 😊

Goed dat je al hebt geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren, dat is vaak de eerste stap.

Ik heb het even nagevraagd en getest, en bij anderen met dezelfde app lijken er op dit moment geen algemene problemen te zijn. Daarom ben ik benieuwd: is het probleem inmiddels misschien al opgelost?

Zo niet, zou je kunnen aangeven op wat voor toestel (merk + type) je de app gebruikt? Dan denk ik graag verder met je mee!

• Deelnemer
  • August 15, 2026

Ik heb ditzelfde probleem, krijg alleen geen errormelding maar de app sluit meteen na openen. Ik gebruik een iPhone SE IOS-versie 26.6.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 15, 2026

Welke SE versie heb je, ​@Snaje ? De 2020 of 2022 ?

Werkt de app ook niet via 4G/5G ?

• Deelnemer
  • August 15, 2026

Versie SE 2020.

De app werkt ook niet via 4G

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 15, 2026

Dan wachten we maar even totdat ​@Serenay van KPN weer op de lijn komt.

• Deelnemer
  • August 15, 2026

Ik ervaar op 2 gelijke SE 2022 iphones met ios 26.6 zelfde vervelende probleem. De homepagina van de app opent kort en sluit direkt ook weer. Opnieuw installeren en toestel uit / aan helpt niets.

Merkwaardig dat de app wel op android samsung toestel nog wel goed werkt. 
De update voor de iphone app heeft naar mijn idee een flinke bug die snel opgelost dient te worden !!

• Nieuwkomer
  • August 16, 2026

Ook voor mij hetzelfde probleem op mijn iPhone 12 mini met iOS versie 26.6. Kan de KPN prepaid app wel openen en wanneer ik dan direct instellingen, bundels, opwaarderen of verbruik bekijk, dan blijft de app oke. Wil ik echter het overzicht zien, dan sluit de app direct af. Niet praktisch, omdat ik dan niet kan zien hoeveel dagen van de bundel ik nog heb en hoeveel geld ik er nog op heb staan. Probleem is direct opgetreden na de update van de app naar versie 2.3.22 Zo spoedig mogelijk oplossen graag. :-)

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi, ik neem het even over van mijn collega in haar afwezigheid. Je kunt je prepaid nummer tegenwoordig toevoegen in de gewone MijnKPN app en daar ook beheren. Je hebt hier de Prepaid app niet meer voor nodig.

• Deelnemer
  • August 17, 2026

In de gewone MijKPN app kun je alleen je huidige (€) tegoed zien, niet de stand van je bundel.