Skip to main content
Beantwoord

Krijg geen sms voor verificatie KPN Prepaid app

• 6 januari 2025
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Mart van Eck
Nieuwkomer

Hoi,

ik wil inloggen om m’n abonnement te kunnen beheren in de prepaid app. Echter krijg ik alleen geen verificatiecode doorgestuurd.

Als een van mijn ouders het probeert krijg ik wel een sms’je. Die daarna niet meer terug gevonden kan worden.

groet Mart

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Mart van Eck. Welkom op de community! Wat vervelend dat je geen SMS krijgt voor de verificatie in de KPN Prepaid app. Is het prepaid nummer inmiddels al actief en voer je het juiste telefoonnummer in? Lukt het wel om vanaf een ander toestel een sms te ontvangen op jouw prepaid nummer? Misschien staat er een blokkade op je nummer voor inkomende SMS. In dat geval kan je het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice, dan kunnen mijn collega's dit controleren. 

Bekijk origineel

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16286 reacties
  • Antwoord
  • 9 januari 2025

Hoi ​@Mart van Eck. Welkom op de community! Wat vervelend dat je geen SMS krijgt voor de verificatie in de KPN Prepaid app. Is het prepaid nummer inmiddels al actief en voer je het juiste telefoonnummer in? Lukt het wel om vanaf een ander toestel een sms te ontvangen op jouw prepaid nummer? Misschien staat er een blokkade op je nummer voor inkomende SMS. In dat geval kan je het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice, dan kunnen mijn collega's dit controleren. 

Reageer