Skip to main content

Mijn mobilnummer is inmiddels ondergebracht bij een andere provider. Bij de KPN thans nog te boek als prepaynummer, maar dat is niet meer geldig. Moet ik de vermelding laten verwijderen of gewoon maar laten staan.

Hoi @Arie-B, welkom bij ons op het forum. Als je overstapt naar een andere provider en jouw nummer daarbij meeneemt stopt het bij ons. Waar zie je het nu nog staan als prepaid-nummer? Kan je er meer over vertellen?


Mijn mobil staat bij KPN.com, direct na het inloggen in het hoofd menu bij “Producten".  Hierbij wordt vermeld dat het om een Prepaid-toestel gaat. Inmiddels ben ik overgegaan naar een abonnement bij een andere provider met nummerbehoud. Deze overgang zou bij overgang automatisch bij KPN gemeld worden. Mijn nieuwe provider maakt volledig gebruik van het KPN-netwerk. Kan dat een reden zijn ?


Nee, dat kan geen reden zijn. Wij kunnen geen gegevens van andere providers inzien (dat zou ook gek zijn natuurlijk).

Het kan zijn dat het nummer nog niet is overgenomen door de nieuwe provider en dat je daar nu eerst een tijdelijk nummer hebt. Of het nummer is wel overgenomen maar de weergave in MijnKPN nog niet is bijgewerkt. 

Als je het 06-nummer en het simkaartnummer wat de simkaart die je van ons had op je forumprofiel kunt zetten kan ik voor de zekerheid voor je kijken of er nog iets actief is.