Skip to main content

Ik krijg de melding “Mobiel netwerk niet beschikbaar voor spraakoproepen” wanneer ik probeer te bellen, heb een ander topic met dit onderwerp gevonden, de daarin gesuggereerde oplosmogelijkheden werken net, het daarin genoemde 0800 nummer kan ik niet bellen, krijg dan de bovengenoemde melding, ook SMS-jes komen al een paar dagen niet binnen, saldo is ruim voldoende en telefoon wordt regelmatig (dagelijks) gebruikt, inkomende gesprekken krijgen of direct de voicemail of vallen na een tijdje (halve minuut/minuut) na een rare geluid (ploinggg..) weg, erg vervelend, graag suggesties voor een oplossing...

Beste @BBE2, wat gek! Sinds wanneer is dit? En maak ik uit jouw bericht op dat je gebruik maakt van een prepaid kaart? Je geeft aan dat de telefoon dagelijks wordt gebruikt. Maak jij dan ook kosten? Je moet elk half jaar minimaal één keer opwaarderen of zelf bellen/sms’en/mobiel internet gebruiken. Kan jij het betreffende 06-nummer in jouw forumprofiel plaatsen? Degene die er nu in staat, wordt niet herkend en is dus niet actief bij KPN.