Skip to main content
Beantwoord

Mogelijkheid om nieuwe Prepaid simkaart in het buitenland te ontvangen?

  • 29 May 2024
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Ik woon in het buitenland en heb een pre pay telefoontje voor als ik in NL ben. Het was een pre pay met telfort maar is nu geblokkeerd. heb het een tijd niet gebruikt. Ik had nogal wat bel tegoed erop. Is dat nu ook verlopen? Ik kom over 3 weken naar NL, hoe kan ik een nieuwe sim card hier ontvangen van de KPN zodat ik kan bellen als ik aankom? Is het mogelijk de card naar USA te sturen? 

Dank! 

Hallo @Margaret310 ,

Je beltegoed blijft onbeperkt geldig als je één keer in de zes maanden je beltegoed gebruikt door te bellen, sms’en of internetten. Doe je dat niet, dan zal je nummer bevroren en uiteindelijk 90 dagen daarna gestopt worden.

Is jouw nummer niet meer bereikbaar voor anderen? Dan kun je ervan uitgaan dat het nummer definitief vervallen is.  En het beltegoed is definitief verloren. 

Is jouw nummer nog wel bereikbaar? dan heb je nog een korte periode om jouw nummer te redden door een opwaardering te doen. Hieronder in de link staat info hoe je dat kunt doen: 

 

Nieuwe simkaart? 

Je kunt een nieuwe (of vervangende) simkaart aanvragen via deze website: 

https://www.kpn.com/search.htm?q=simkaart

De simkaart wordt echter alleen naar jouw huisadres in Nederland verstuurd. Het is voor KPN niet mogelijk om de kaart naar de USA op te sturen.   

 

 


Reageer