Skip to main content

Ik kan maar niet ontdekken of het bij KPN mogelijk is om een nieuw telefoonnummer bik een prepaid-kaart te ontvangen. Wie kan me vertellen of dit kan en hoe ik dit online moet aanvragen? Als ik digitaal een prepaid-kaart wil aanschaffen krijg ik in het bestelproces niet de vraag of ik een nieuw nummer wil...Bij andere providers lukt me dit wel. Wat ik me tevens af vraag: kun je met prepaidtegoed ook gratis onderling bellen als gezinsleden? 

Wie helpt mw wijzer worden? 

 

Hallo @Asziane als je in de lokale KPN-winkel of online een nieuw prepaidpakket bestelt krijg je altijd een nieuw nummer, dat is standaard zo.

Een nieuw prepaidpakket is iets anders dan het vervangen van een bestaande (defecte) kaart, waarbij het nummer behouden blijft.

 

 


Hallo @Asziane ,

Wil je een prepaidkaart met een nieuw telefoonnummer? Koop die dan gewoon ergens in een winkel. Dan heb je gegarandeerd een nieuw telefoonnummer. 

Bij prepaid kun je niet gratis onderling bellen. 


Standaard is bij KPN een nieuwe prepaidkaart ook een nieuw nummer. Wil je een bestaande prepaid aansluiting wijzigen? Dat kan jij zelf online niet doen Nummerwissel gaat via de klantenservice of de KPN winkel. 

Prepaid heeft geen voordelen zoals gratis onderling bellen in een huishouden. Voor dat soort voordelen is toch echt een abonnement nodig.