Skip to main content

2 weken geleden heb ik een prepaid simkaart besteld. inmiddels 4 emails ontvangen dat deze niet op voorraad is? Dit lijkt mij niet geheel geloofwaardig…. is dit een fout in het systeem van KPN dat deze emails genereerd? Ik heb ook contact gezocht met de klantenservice maar daar konden ze mij niet verder helpen; ze konden hiervoor niets betekenen en namen ook geen moeite om in het systeem een op te zoeken.  Dit is niet wat ik gewend ben van KPN……

 

Volgens een KPN moderator in deze topic was er een probleem met de simkaarten:

 

Wat inmiddels dus opgelost zou moeten zijn. Maar inderdaad het blijft wel een tikkeltje vreemd en ook niet echt realistisch om 2 weken lang aan te geven dat een eigen simkaart niet op voorraad zou zijn.

Een moderator zal wel spoedig reageren en je verder helpen ;)


Hoi @marco1887, welkom! Het klopt wat Misja zegt, we hadden een probleem met de voorraad van de simkaarten. We zouden inmiddels nieuwe voorraad binnen moeten hebben. Heb je al een mail ontvangen dat het inmiddels opgestuurd is of wordt? Zo niet, vul je forumprofiel even in met je naam en adresgegevens, het 06-nummer in het veld ‘klantnummer mobiel’, en het ordernummer in het veld ‘persoonlijke opmerking’. Reageer even weer hier als je dit hebt aangevuld, dan kijk ik het na. 


Hallo Erik,

zojuist de gegevens ingevuld.

alvast bedankt.

 


Dank je, Marco. Ik zie dat ze vanaf afgelopen vrijdag weer begonnen zijn met het uitleveren van de simkaarten. Maar omdat er dus aardig wat orders in de wacht stonden kan het zijn dat jij nog niet gelijk bericht van hebt gehad. Ik verwacht het in ieder geval deze week.