Skip to main content

Hallo,

Voor mijn vakantie (waar geen wifi beschikbaar is) heb ik de bundel onbeperkt online aangeschaft. Hij is echt totaal niet onbeperkt want de snelheid is zo traak dat ik er nauwelijks berichten mee kan verzenden. In de hoop toch internet te kunnen gebruiken heb ik vervolgend de bundel Alles-in-een zorgeloos aangeschaft.

Nu kan ik door de eerste bundel de tweede niet gebruiken. Wat ik raar vind aangezien je ze wel tegelijkertijd aan kunt zetten in de app. Nu heb ik dus twee bundels in bezit waarvan ik er maar een kan gebruiken en deze het juist niet goed doet.

Is er een manier waarom ik toch de tweede bundel kan gebruiken of waardoor de eerste bundel gewist kan worden? In de app is hier namelijk niks over aangegeven. Ik vind het toch raar dat ik wel de optie krijg op twee bundels te gebruiken terwijl dit nieteens werkt…

Hopelijk hoor ik snel van jullie zodat ik toch zorgeloos mijn vakantie kan vieren.

Met vriendelijke groet, Maryse

Ps. Op dit forum lees ik verschillende reacties, de een word geholpen, de ander krijgt een terugbetaling en nog een anders word niet geholpen.

 

Admin: afgesplitst

@Maryse Kuster Hoi Maryse en welkom op ons forum!

De Onbeperkt Online bundel is inderdaad niet de snelste prepaid bundel die je kunt kiezen met 128 Kbit/s. Ik snap dat je graag een andere wilde kiezen maar ik lees dat je er niet uit komt. Het klopt dat bundels stapelen mogelijk is, alleen blijft de onbeperkt online bundel een maand actief waardoor een extra bundel geen zin heeft.

Door vakantiedrukte zijn we minder snel bij je topic dan anders. Hoe staat het er intussen voor? Ik kijk graag even met je mee. Vul je daarvoor je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je mobiele nummer, en geef je me hier een seintje? Dan weet ik dat je je gegevens ingevuld hebt.