Skip to main content

vandaag kwam ik een probleem tegen, ik wilde het "onbeperkt online" tarief nemen, ik betaalde via IDeal, de transactie was succesvol maar het tarief was niet gekoppeld, en de online bot kon alleen een oproep aanbieden aan de ondersteuningsdienst om dit op te lossen probleem, ik spreek niet goed Engels, ik spreek geen Nederlands, ik moest mijn buurman vragen om met de ondersteuningsdienst te praten, hij kreeg te horen dat ze een terugbetaling zouden doen en nu moet ik proberen dit tarief opnieuw te kopen, ik kocht dit tarief keer op keer, de transactie was succesvol, maar net als de laatste keer dat het tarief niet werd geactiveerd, ging de buurman aan het werk, ik kan geen contact opnemen met de KPN-service omdat ik niet goed Engels spreek, dus ik heb een briljant bied je aan om een ​​chatservice te maken met een echte assistent en geen bot (wat op geen enkele manier kan helpen) en het is niet nodig om het ook in het Engels te doen, ik gebruik een vertaler en kan berichten in het Nederlands vertalen, het zou veel zijn handiger en veel meer mensen kunnen problemen met uw service oplossen.  Op dit moment is mijn probleem niet opgelost, ik wacht tot een buurman arriveert en uw ondersteuningsdienst belt, maar vanwege het ongemak van uw klantenondersteuningssysteem, vanwege problemen in uw systeem, heb ik momenteel 16 euro uitgegeven aan niets, de teruggave kwam nooit, het tarief werd nooit geactiveerd, het mobiele internet was niet verbonden, ik moest alle plannen voor vandaag annuleren, ik was erg overstuur.  Ik hoop dat je naar mijn mening luistert en online hulp biedt in de vorm van een chat met een echte assistent en geen bot.

Hi. That's not practical.

Are we talking about Prepaid mobile or a subscription?

Are you aware that the onbeperkt online bundels (prepaid) are very slow??? 128 Kb/s. Much to slow for todays apps.

Normal internet is 25 Mb/s for mobile.