Skip to main content

Ik heb gisteren (online) beltegoed aangevraagd voor mijn Prepaid telefoon. het lijkt erop dat het beltegoed en bundel niet zijn bijgeschreven op mijn telefoon. Wat kan ik doen?

Ik heb gisteren ochtend een bundel gekocht via mijn kpn app en deze is niet geactiveerd. Wel is de betaling van mijn rekening afgeschreven. Ik heb gisteren telefonisch contact gehad met kpn en dit zou dezelfde dag opgelost worden maar ik heb nog steeds geen actieve bundel of geld terug.


Ik heb mijn prepay nummer toegevoegd in mijnkpn. De 2,50 en 7,50 heb ik niet ontvangen. Via de prepay app 10,00 opgewaardeerd. Deze is ook niet toegevoegd aan mijn saldo


Hoi ik heb vandaag 2 prepaid bundels gekocht, allebei de dagbundel van 1GB. Het geld is wel van de rekening gehaald maar de bundels zijn niet zichtbaar en werken niet. Hoe kan dit?

groetjes 


Goedemiddag, 

Ik heb vanmiddag mijn beltegoed opgewaardeerd en dit is ook van mijn bankrekening afgeschreven, maar het wordt niet bijgeschreven op de Prepaid app. Hoe kan dit?


Vanochtend om 6.02 uur ook een dagbundel gekocht. Wel betaald € 1,99.Helaas geen bundel gekregen en de bundel is niet zichtbaar.Ik had nog 419 MB, die is ook niet meer zichtbaar. Kunnen jullie dit probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Bedankt!


Afgelopen ochtend rond 11:30 had ik een dagbundel van 1GB gekocht, vervolgens is het geld van de rekening afgegaan. Maar ik heb nogsteeds geen enkele MB binnen.


Ik heb zojuist een bundel gekocht maar deze niet ontvangen, wel is dit van mijn bankrekening afgeschreven. wat kan ik doen?


Hallo, 

Ik heb gisteren via de prepaid app een opwaardering betaald van 10 euro maar niet ontvangen. Vervolgens geprobeerd een bundel van 6 euro te doen, maar ook betaald maar niet ontvangen…

Mijn sim nummer heb ik toegevoegd aan mijn profiel 


Simkaart nummer ****************

Telefoon nummer staat in mijn profiel

 

@Remco_

Admin: simkaartnummer verborgen


Ik heb gister een 1000mb bundel gekocht voor €10 maar heb niks ontvangen geen eens een bevestiging 


@Judithvanderlinde dat is vervelende situatie en we krijgen op dit moment meer signalen in deze richting. Zou je jouw profiel kunnen aanvullen met jouw gegevens? En kun je dan ook jouw 06-nummer en simkaartnummer vermelden en mij hier een seintje geven?  

Sorry dit is mijn topic, en op mijn verhaal word niet gereageerd..? Ik zit nog steeds te wachten op mijn 2 bundels, kan nu al 2 dagen niks en ik heb mijn internet op mijn mobiel nodig voor mijn werk!


@Remco_  Bedankt voor de reactie. Ik heb jou een bericht gestuurd met de gegevens.


@A.huisman1991 excuus! Kun jij ook je profiel invullen met deze gegevens en een seintje geven?


Goedemiddag @R.V.D.L Ik heb meteen even meegekek en volgens mijn gegevens is je nummer nog niet gekoppeld aan een MijnKPN account.
Had je deze stappen doorlopen? Extra tegoed aanvragen.


@Thomas Bedankt voor de reactie. het extra tegoed is toegevoegd aan mijn saldo. De opwaardering van € 10,00 staat er nog niet bij. @Remco_  is er naar aan het kijken.


@Remco_ ik heb mijn gegevens aangevuld en mijn simkaartnummer staat er ook bij.


Goedemiddag @eouwehand welkom op ons forum!
We krijgen op dit moment meer signalen in deze richting. Zou je jouw profiel kunnen aanvullen met jouw gegevens? En kun je dan ook jouw 06-nummer en simkaartnummer vermelden en mij hier een seintje geven?  


Admin edit: ik zie dat je je profiel al ingevuld hebt, we gaan er mee aan de slag!


Ik heb al jullie topics hier even samengevoegd. Mocht je je profiel nog niet ingevuld hebben vul die dan vooral even in en laat het ons weten dan nemen we jullie mee in het onderzoek.
Zodra er meer bekend is zullen we dit hier met jullie delen.\

Update 26-09: de storing is nog niet afgemeld maar opwaarderen via 1244 zou in ieder geval moeten werken


Ik heb mijn profiel ingevuld!


@Thomas mijn simnummer is ***  en mijn telefoon nummer staat op mijn profiel

 

Admin: simkaartnummer verwijderd i.v.m. privacy


@isa2 en @A.huisman1991 bedankt! We nemen jullie nummers mee en houden jullie hier op de hoogte.


Goedenavond ,

 

Ik heb gisteravond beltegoed naar een ander nummer overgemaakt, dit is helaas niet aangekomen. Het is wel van mijn rekening afgeschreven. 

 

De klantenservice gebeld , maar na een kwartier wordt de hoorn er automatisch op gegooid.

Hebben jullie hier een oplossing?

Met vriendelijke groeten,

 

Stefan 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


Ha @Mobiel van Stefan, ik heb jouw bericht verplaatst naar het lopende topic hierover. Je bent namelijk niet de enige die hier tegenaan loopt helaas! Wil jij jouw 06-nummer in je profiel zetten en laten weten dat je dit gedaan hebt? Dan ga ik jouw nummer ook als voorbeeld doorgeven. 


Mijn nummer staat er inmiddels in


@Remco_  heb mijn profiel aangepast.